euhm...wtf is dat hier met dat forum?
mag je in de koffie hoek zoiets niet posten ofzo?
- niks gezegd -
Arjan kan je hebben verward met de spammers? Dus niet meteen zo overdreven reageren aub. Het was net toch wel hell op phphulp, iig heb ik het nog niet zo erg gezien hier.

Dus rustig, misschien word je topic vanzelf weer geopend.
Anders PM je netjes even een admin met de vraag je netjes waarom de topic is verwijdert met nadruk op netjes.

Dan krijg je het vaak wel te hooren waarom je bericht is verwijdert.
mja ik vind het nogal raar
er staat hier een poll en ik reageer er ff op in de koffieklets en dan krijg ik antwoord van "val dood" en "..."

(die "val dood" komt trouwens van jou, chef)

nogal vreemd, maar ja zal dan een vergissing zijn :-)
@UltimateWeapon
Zoals je gemerkt heb (en zie ook frontpage) was er net veel aan de hand. Ik weet zeker dat Chef het idee had dat jij ook bij dezelfde groep 'terroristen' aangesloten zat.
Zoals Tim zegt even een admin PM-en
Maar wat is er nou over die poll dan?
zo belangrijk vind ik die topic nu ook weer niet om er de admin mee lastig te gaan vallen, hij heeft al genoeg aan zijn hoofd denk ik
maar ik wou wel ff weten waarom het gesloten was, en dat antwoord heb ik dus wel denk ik

groetjes
Idd nog sorry voor mijn lompe opmerking, zie het nu pas dat jij het was waartegen ik het zei. En ook ik dacht dat jij erbij hoorde. Sorry hiervoor.
Misschien leuk om een nieuw topic hierover te openen UltimateWeapon, want ik ben ook wel wat nieuwsgierig naar de details ;-)

Reageren