Heeft er iemand een Mafia spel met ranks zoals empty suit enzo waar je mensen mee kan vermoorden kogels kopen bij BF, ook BF Eigenaar zijn enz soort spel zoals www.mafiosi.nl , ik geef er veel geld voor en ik ga hem helemaal veranderen
waneer iedereen hem gaat downloaden en gaat gebruiken denk ik dat je unieke concept niet zo uniek is. Dus om er nu een uniek concept in te stoppen, beetje zonde van de tijd.
Maar Arjan, waneer je dat op PHPhulp plaatst, kunnen we ook alle support-vragen over fouten en uitbreidingen verwachten. En ik verwacht daar zeker geen niveau in. Die doelgroep willen we gewoon hier niet hebben.
Criminals hoeft niet persé fout tezijn, dat hebben wij ervan gemaakt omdat we zo ongelovelijk veel vragen kregen van mensen die niet bereid waren er zelf tijd/moeite in te stoppen. Ook omdat de huidige criminals script simpelweg bagger waren.
@Jan. Meen je dat je een "Conecpt" wou opzetten? Als er dan een "Stappenplan met taken" wat er allemaal gemaakt moet worden en dan kijken waarneer het af is :).
@jelmer. Dat concept is voor mijn eigen "Maffia-spel" wat dus zekker niet downloadbaar gaat worden.
Hier support leveren Tuurlijk krijg je hier vragen over (logies?) dat krijg je nu toch ook al:).
@Jan. Meen je dat je een "Conecpt" wou opzetten? Als er dan een "Stappenplan met taken" wat er allemaal gemaakt moet worden en dan kijken waarneer het af is :).
Wat is een Conecpt?
Concept bedoel ik.
con·cept (het ~, ~en)
1 ontwerp, voorlopige formulering van een wet, een brief enz. => kladje, praatstuk
2 wijsgerig begrip
3 ter aanduiding dat het door het tweede lid genoemde voorlopig geformuleerd is
de eerste criminals is eigenlijk mobstar.cc, en toen je daar voor moest betalen ontstond barafranca.com, en omdat die zo populair werden zijn er nu duizenden van die zooi.
Er zijn hier genoeg php programmeurs, en genoeg mensen met een levendige fantasie.. dus waarom een dergelijk project in je eentje opzetten?
Vele handen verlichten nu eenmaal het werk...
Als je allemaal maar naar het zelfde 'doel' toe werkt..
Als je de programatuur gestructureerd opzet moet dat opzich prima
te beheren zijn.. mits de intenties van een ieder goed zijn :)