Hallo

Weet iemand hoe ik een animatie film kan maken, ik heb 700 foto's en die wil ik achter elkaar plakken. Het liefst ook met achtergrond muziek!

Steve

[edit]typo[/edit]
Wondows movie maker! Zit standaard op je PC. En dan alle foto's heel kort laten zien.
Dat heb ik gebropeerd, maar dat lukt niet:(
Miss. is Flash een optie, of anders Fireworks, Imageready.
Of je kan de nieuwe Photoshop Beta uitgaan proberen ;).
Succes!
tis ook geen animatie maar een slideshow dan :)
jah ook goed, maar weet iemand nog wat? Want ik WMM heb ik geen zin om 700 foto's in te zetten:(
mischien pinnacle
Paint shop Pro animatie shop.
Kan je d.m.v. copy and paste als je ze handig hebt genoemd zo erin zetten en dan alles d.m.v. frame-eigenschappen tijdinterval etc. laten draaien.
Super easy en zeker de moeite waard om te proberen.
Je kan een 30 dagen trial versie proberen en vind je het programma wat dan kan je overwegen te kopen ^_*
700 foto's in 1 animatie??

Gezien je de vraag hier post vermoed ik dat je um wilt laten zien/afspelen op je website ofzo?..

Maar je kan via JS, met behulp van een timer foto's preloaden en weergeven,
Als je een JS array opbouwt met daarin alle bestandsnamen, kun je deze via een setTimeout() laten 'sliden'.

Ps: ik denk echter niet dat iemand het geduld heeft om 700 foto's te bekijken, maar da's weer een heel andere discussie? :P
Adobe Premiere?
Als jij een film op je website wilt spelen moet je het met flash doen, want niemand gaat wachten totdat een filmpje met 700 foto's klaar is om af te spelen.

Dus zoek op google naar flash 8 slideshow viewer. En laat ze uitlezen uit een dir.

Reageren