Na de naam zegt het al :P
Misschien een beetje raar xD maar toch
Ik heb namelijk een grafding maar sommigen hebben wel een mooie :P
Dus ik zou zeggen, geef een link of post een plaatje!
Zet evt als het kan het merk en type erbij :P
Groetjs Paul
Mijne is echt een middeleeuwe:
Key tronic CIGE03600W
Wes, als je toetsenbord vies is, kun je hem gewoon in de vaatwasser stoppen. Even openschroeven, elektronica eruit, toetsen in bestekmandje, boven en onderkant gewoon erin zetten en draaien maar. Ik heb het zelf nog nooit gedaan hoor, maar heb er ooit is een workshop over gelezen. Misschien gaan de letters eraf als je hem te heet zet, maar heb verder geen idee hoe goed die vastzitten.
Misschien gaan de letters eraf als je hem te heet zet, maar heb verder geen idee hoe goed die vastzitten.
Bij mijn oude TB (een MickeySoft InterSpace Keyboard) draaide je 8 schroeven open en haalde je de onderkant van de bovenkant, daarna kwamen meerdere elektronica vellen (geen printplaten, maar op een kunststof). Als je de trekontlasting van de kabel los had gemaakt haalde je alles er uit en lagen de toetsen gewoon los in de bovenkant.
Andere toetsenborden die ik heb gezien hadden meestal een kliksysteem. Met een platte schroevendraaier er onder steken en dan omhoog wippen.
Die hebben ook een muis in de vorm van een pijltje uitgebracht geloof ik. In tegenstelling tot het toetsenbord was de muis wel betaalbaar en nog eens heel gemakkelijk geloof ik :-) .
Ik heb gewoon een standaard compaq-toetsenbord, niks speciaal. Van die super-moderne-ruimteschepen moet ik niks weten ;-) .