Heb een vraagje. Denk er al een hele poos over te denken maar ik heb geen enkel idee hoe ik het volgende moet maken :

Wat is wil is een cirkel die aan de hand van een bepaald percentage gevuld word en de rest gewoon transparant.

Voor de gamers onder ons , ik wil graag iets wat lijkt op de hp/mp weergave van diablo 2

MvG
Jacco

PS : bij voorkeur zonder javascript
Dat kan, met de GD functies van PHP. Voor wat betreft transparantie, dat kon nog wel eens lastig worden. GIF lukt geloof ik niet meer met PHP vanwege een of ander octrooi, en PNG wordt door IE niet gelezen.
Heb je een draadje waarmee ik kan beginnen? Die achtergrond kan ik zelf wel oplossen (maak gewoon de bg zelfde kleur als mn site bg)
Ja, ik zal even iets voor je maken, omdat ik het wel een leuke vraag vind.
Ik heb al iets, maar het is alleen de omtrek van een cirkel. Ik ga nu even eten, en straks kijk ik er weer naar.
[edit]Ik heb hem al, zie link[/edit]
In de reacties bij het script dat Thijs gaf, kwam ik deze link tegen, misscien heb je daar ook nog iets aan..
De randwaarde 0 levert nog een error. Maarja, je was er ook nog niet helemaal mee klaar ;)
@ jan :
Dit is helaas niet helemaal wat ik zoek. Wat ik zoek is iets wat onderin begint dan dan oploopt. Beetje net als een statistieken grafiek. Maar dan in cirkel vorm

Reageren