De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Voor de klikkers gewoon www weglaten als er al een subdomein ingevuld is :)
?
Onbekende gebruiker
03-01-2007 21:54
@Herian,da's toch vreemd joh !!!!! ?????
?
Onbekende gebruiker
03-01-2007 22:03
Maxim , de layout van je site ziet er goed uit , allen het laden van de pagina met de vlaggen van de nationaliteiten duurt even , dat is nu net het probleem waar ik een oplossing voor zoek.
?
Onbekende gebruiker
03-01-2007 22:39
Als ik de pagina's zo bekijk is het mij één groot raadsel waar het overgaat.
Probeer eens wat grotere koppen en wat meer line-height; komt nu meer over als één groot blok.
Veder zou ik zeggen meer margin en kleur/afbeeldingen
Maxim , de layout van je site ziet er goed uit , allen het laden van de pagina met de vlaggen van de nationaliteiten duurt even , dat is nu net het probleem waar ik een oplossing voor zoek.
Ik heb dit probleem niet, waarschijnlijk omdat de afbeeldingen nog in m'n cache zitten.
Ik zal een skijken om meer afbeelding te plaatse,
maar waar zou je liever meer margin hebben webmakerij?
Qua vormgeving vind ik hem goed alleen het is niet direct duidelijk waar je site over gaat als je hem opent.
Probeer je "home" zo te maken dat je niet hoeft te scrollen, grafisch gezien is dat niet zo netjes (zo heb ik dat geleerd dan op het Grafisch Lyceum).
Probeer misschien wat minder informatie op je home te zetten en dat kan nog wel overzichtelijker. Houd ook in de gaten dat een bezoeker niet meer dan 3x hoeft te klikken om bij de gewenste informatie te komen maar zo te zien zit dat bij jou wel goed.