tot zover is er het een en ander aangepast ,, aan het design :))

www.tuned-cars.nl
haal die gifjes weg en doe een rewrite op je domeinnaam. verder je koppen staan half door wat er achter staat heen . en hij laad zooooooooo traag
dan ligt dat aan jou , bij mij laadt hij snel , en rewite.. dan kan je niet meer inloggen :/
Ik vind die gif'jes nou juist wel leuk, omdat die passen bij het onderwerp van de site!

Ik zou ook nog een mooi fav. icoontje maken, want dat icoontje van E107 kan dus echt niet;)

En dat plaatje aan de zijkant zou ik weg halen, dat vinden mensen alleen maar vervelend, en wordt hij nog slomer van!

En ik zou de auto in de header wat beter zichtbaar maken..
Thnx... ja icoontje van e107 , word al gedaan ;p
Ziet er een stuk beter uit. Ik zou wel die verkleurende balkjes eruit gooien, en die gewoon rood maken, en dat rood dan ook terug laten komen in je 'content', bijvoorbeeld dat zwarte balkje waar de titel van het nieuws in staat rood maken. En maak even een keuze tussen Engels en Nederlands, want de ene helft van je site is Engels en de andere Nederlands. Dat komt nogal amateuristisch op me over.
kzal gaan kijken ;)
Hier laad ie ook extreem slooowww
Voor de rest is het wel verbeterd inderdaad :)
Wel erg lange URL's!
Dat plaatje daar links moet weg
bij een 1280x1024 scherm ziet het er anders gw00n lelijk uit....
Verder is de site wel mooi
@Paul
Tja dat kan ik hier niet zien... (1024x768)
Ik zal hem thuis nog op 1600x1200 reviewen, maakt vaak groot verschil!
Gif idd weg, knipperende dingen horen niet in een design, iig niet op een punt wat meerdere keren terug komt op elke pagina...

En hij laat wel degelijk langzaam, dat hij bij jou wel snel laad zal gewoon komen omdat hij in je cache zit, als ik hier refresh is hij al wat sneller...

Op layout ga ik verder niet echt in, hij blijft een layout van een standaard CMS, houd ik nooit zo van, ookal zal het voor jou prima werken.

Reageren