Zoals in de titel al te lezen is, wil ik een doorschijnend maak optie in CSS.

Een soort van alpha kleur eigenlijk, kan dit? En hoe?
Hoezo werkt dat niet in IE?
Is het geen officiele CSS? :?

(Kheb nog niet gekeken, pagina laad nauwelijks door m'n downloads :(
IE ondersteung geen CSS 3.
Alleen CSS 1 en heel klein beetje CSS 2
Waarom maken ze nu niet eens allemaal dezelfde ondersteuning .... tja zal waarschijnlijk nooit zo zijn.
CSS 3? Die zal nog niet zo lang bestaan. Ik vermoed dat over een jaartje of wat dergelijke technieken standaarden worden ingevoerd (IE 7?)
Sommige css'en werken ook niet in Opera! (welke je wel en niet mag gebruiken weet ik zo niet!).
D@rk schreef op 09.10.2004 17:35
Waarom maken ze nu niet eens allemaal dezelfde ondersteuning .... tja zal waarschijnlijk nooit zo zijn.
Ik denk dat de standarisatie op Internet te lang op zich heeft laten wachten. Het W3C is er nu heel erg mee bezig, maar nu heeft iedereen al het één en ander in elkaar geflutst aan 'eigen standaarden'.

Ik heb me ook wel eens laten vertellen dat meer dan 90% van de sourcecode van browsers bestemd is om tags en opmaak uit te lezen die helemaal niets met de gestandaardiseerde (X)HTML en CSS te maken heeft. Allemaal rotzooi dus, verzonnen door de makers van de browsers om websites in hun programma mooi naar voren te laten komen.

Elwin
Mitch, je kunt background-color: transparant gebruiken.. :) weet niet of dat wat voor je is..
Mss wel :)
tis trouwens transparent :) innet engels moet het..

Reageren