Ik wil niet opdringerig zijn . Maar hoe wordt je eigenlijk mod hier. Niet dat ik MOD wil worden maar ik zou het gewoon willen weten .
Waar moet je percies over beschikken ??
Ja ok wij zijn allemaal nu non-mods maar er reageert geen echte "kerel"
Ik sluit mer erbij aan (luke banning)
@elwin het is je vergeven. Ik ben niet zo onnozel om zoiets te lezen alsof het niets is . Ik pak je dan gewoon effe terug met de realiteit . En zoals je ziet ELWIN KRUIPT TERUG IN ZIJN HOKJE !! :p
@luke banning :Dat van die clan wat gaan we nu doen moete is even serieus klapje doen
@ iedereen: ik ben na een tijdje gewoon gevraagd door Bas. Ik denk dat je over het algemeen meer vragen moet beantwoorden dan stellen, en verder een beetje netiquette, da's alles.
[edit]En kennis van ABN is ook wel handig (niet noodzakelijk)[/edit]
Zoals Elwin zei: de meeste moderators zijn gewoon gevraagd. Het hangt niet af van hoeveel je post, wat je eet, hoe snel je computer is, en of je van ijsbergsla houd.
Het is afhankelijk van de financiële bijdrage aan Bas, ik bood iets meer dan Jan maar dat kreeg ik uiteindelijk terug in de leasebak, ik heb een Volvo C70 en Jan rijdt nu geloof ik in een Opel Antara. Toch jan? Of mocht je van je vrouw toch voor de TT gaan?