Fout in query: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 't1.aan_aanvraagid = t3.o2a_opleidingid AND t1.aan_aanvragerid = t2.doc_do' at line 21
1 tabel (aanvraag) met daarin alle velden die in een record voorkomen met o.a. de velden aan_aanvragerid, aan_schrijverid, aan_controleurid.
deze id's zijn gelinkt aan de tabel docent, in die tabel staat doc_docentid en doc_docent.
een tabel opleiding met daarin opleidingid en opleiding, daarnaast heb ik nog de tussentabel opleiding2aanvraag omdat er meerdere opleidingen mogelijk zijn voor 1 record. hierin staat o2a_aanvraagid en o2a_opleidingid. Ik weet ook niet zeker of ik de query goed heb geschreven want ben namelijk nog niet zo heel bekend met koppeltabellen
t1.aan_aanvraagid zou dat moeten zijn dan, heb ik even gedaan maar krijg deze foutmelding nog steeds:
Fout in query: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 't1.aan_aanvraagid = t3.opl_opleidingid AND t1.aan_aanvragerid = t2.doc_do' at line 22