Hoi, Ik heb mijn hele website tot op 99,9% af,
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden,
Graag kritiek, En jaa de balk in IE onder de copyright word nog bewerkt.
Bij mij blijft het scherm wit :p
ziet er straks en goed uit..
Vind alleen die extra info van mouseovers irritant..
verder (Y)
IK zie gewoon een standaard layout. Met boven in een dikke php error?!
Ik zie geen error (IE) ...

de 'alts' bij iedere link vind ik irritant.

Verder een strakke, gebruiksvriendelijke lay-out.

De hoofdletters overal zijn idd irritant.
Ik heb eens in de bron rond gekeken. Gebruik jij html om php te commentaren? Ik zie telkens regel van database menu enz. Hou dit gewoon in php, dan zie jij het bij het bewerken en zien wij het niet in je html. Verder leuke site! Misschien wat te leegjes maar dat komt denk ik wel met de tijd :)
Fatal error: Call to a member function on a non-object in /sites/gerbenkwakkel.nl/www/stijl/header.php on line 4

Erg mooie regel! En dan dat vet gedrukte! Echt cool!

[edit]En nou doet ie 't weer wel :S Ik vind t design niet extreem byzonder ofzo. simpel maar wel mooi. Er staat alleen nog bijna niks op, maar dat wel komen.
"Dat is een soort webcam die elke dag een foto maakt van uit mijn straat"
Foto: 29-12-06 11:09. Juist ja, elke dag :P
Als je op die links gaat staan en zo'n venstertje krijgt, is wel erg irritant en voegt niks toe.
Strak, maar saai. Niet bezien in firefox. Na 2 x te zien in IE 7. Ie 6 niet geprobeerd, want ik zag het het in ie7 al.
Wauw: Gave minibike Gerben.......
Die nicetitle (vroeger heette dat ding zo althans, ik bedoel dat vervangende title-labeltje bij links) is leuk, maar nutteloos bij alle interne links. Je ziet bij alle interne links namelijk hetzelfde, het begin van jouw domeinnaam en meer niet.

Verder ziet hij er wel netjes uit. Mooi photoshop-werk in ieder geval! Contrast e.d. is ook goed, rustig, maar niet erg uitdagend. Tja, je kan niet alles hebben :)

Verder is je reactie-pagina bij je blog-posts nog niet af zo te zien. Of je gebruikt een exit; of die() ergens...

Reageren