Hoi,
Ik ben laatst begonnen met het langzaam uitbouwen van mijn weblog en zou graag wat feedback krijgen op de layout. Ik weet dat de codering nog niet helemaal optimaal is (ben vooralsnog te lui geweest een css bestand te maken zoals ik normaal wel doe, dat doe ik binnenkort bij de volgende update) dus daar hoeft niet naar gekeken te worden. Het gaat vooral om de buitenkant op dit moment.

www.ageoffire.nl

Alvast bedankt,
Thom Snijders

Edit: Het adres maar ff toegevoegd, wel zo handig :P

Ziet er, net zoals eerst, mooi uit! Ik wacht met spanning op het verhaal. Je zegt alleen bijna klaar te zijn met je boek, maar de balk onderaan staat nog steeds op 10% ;) Succes ermee!
Ik vind het mooi uit zien! Maar vertel eens, wat voor verhaal ben je dan aan het schrijven? Als het af is wil ik het zeker lezen :)
ik vind het maar een "enge" site, mijn (IE 6) browser loopt de hele tijd vast,
hoe komt dat?? mijn browser loopt nooit vast, alleen bij deze website.
@Herjan:
Haha tjaa die voortgang is van het echte verhaal. Het boek waar ik het in de weblog over heb is meer een extra verhaal dat deel uitmaakt van de geschiedenis van de wereld waar het verhaal zich afspeelt ;-) Anders zou hij al op 90% staan...

@Lotte:
Het is een fatasy verhaal, je zou het in het rijtje Lord of the Rings kunnen plaatsen. (Dit betekend niet dat het een LOTR kopie is, want dat is het tegenovergestelde van wat ik wil bereiken.) Het is dus een verhaal dat zich afspeelt in een verzonnen wereld met verzonnen steden en rassen en een eigen mythologie :)

@Alle geïntresserden:
Ik probeer elke maand iets op de weblog te zetten over de voortgang in de werkzaamheden aan het verhaal. Het echte publiceren gaat nog wel een tijdje duren ben ik bang..

@Arwin:
Hmm vreemd, IE 6.0 lijkt er bij mij ook moeite mee te hebben. In IE 7.0 doet hij het perfect.

Reageren