Hallo beste mede-phpers.

Zoals enkelen onder jullie wel weten, ben ik sinds een tijdje bezig met mijn OpenSource weblogsysteem OpenTrivia.

Alles goed en wel, maar daarjuist kwam ik achter iets minder plezant. Het hele verhaal is hier te lezen, maar het komt er in het kort op neer dat iemand mensen laat betalen voor onze software door te doen alsof OpenTrivia van hun is. Enkel de naam is veranderd en alle referenties naar OpenTrivia.

Nu vragen mijn compagnon en ik mij af wat we hiermee moeten aanvangen? Ze geven niet thuis nadat wij contact opnamen.

(Hartelijk) Dank bij voorbaat,
Ponzi
Inderdaad :-s ! Blijkbaar is die verloren gegaan bij het vernieuwen van de website :-/ . Geluk bij een ongeluk dus eigenlijk.

Hartelijk bedankt !
Hoe je het ook wendt of keert.. Het is natuurlijk wel een super groot compliment naar jou en je compagnon..!
Haha Danny, zo had ik er nog niet over gedacht :-) !
Beste leden,

Het berust allemaal op 1 groot misverstand. Feit is dat OpenTrivia té vroeg heeft geoordeeld zonder ook maar enige vorm van informatie in te winnen voordat ze met hun beschuldigingen naar buiten kwamen.

Hieronder een verklaring:
Een goede vriend van mij gaat begin februari voor een schoolproject voor een periode van 5 maanden werkzaamheden verrichten bij een bedrijf in Maleisie. Dit is een miljarden bedrijf met een hoge notering op de Amerikaanse beurs, en gaat zich nu ook profileren in Azië. Mijn vriend zal er voor zorgen dat dit goed gebeurd, en dat de juiste campagnes uitgevoerd worden.

Speciaal voor hem heb ik dit systeem (OpenTrivia) gedownload. Wij van Prodes hebben ongeveer 6 maanden een eigen weblog systeem ontwikkelt, maar dit zetten we niet in bij mijn vriend, omdat dit simpelweg veel geld kost voor hem. Vandaar de keuze OpenTrivia, om het systeem te testen hebben wij een tekst gebruikt van ons eigen systeem, het Pro.WBS. Deze tekst stond er dus maar tijdelijk, en diende slechts voor een tijdelijke opvulling.

Het systeem van OpenTrivia werkt simpelweg perfect, en dat is dan ook de reden waarom wij er voor hebben gekozen.

Dat de links naar OpenTrivia niet verwijderd mochten worden was mij niet bekend, hierin heeft iedereen gelijk: IK ZAT FOUT! De weblog is inmiddels verwijderd van onze site vanwege dit misverstand, en om verdere misverstanden te voorkomen.

Echter willen wij nog kwijt, dat wij het programma van OpenTrivia nooit aan één van onze klanten hebben geleverd, laat staan aangeboden.

Hopende hiermee het misverstand verklaard te hebben.

'Mea culpa' inderdaad ook :-) !

Beetje in paniek geslagen, maar laten we hierbij alles vergeten en er een wijze les uit trekken.
Zoals Jurgen al aangaf is de bewuste link ook verwijderd ;-) .

PS: Jurgen, volgens mij is onze mail nooit aangekomen?
De mail is inderdaad nooit aangekomen, en het de telefoon is nooit afgegaan door jullie! ;)

Maar goed ... het probleem is opgelost!

Reageren