Hallo,

Ik heb een contactformulier op mijn website staan die momenteel loopt via
Outlook. Het is nu de bedoeling dat deze gaat lopen via de provider PcExtreme.

Hiervoor moet 't formulier worden aangepast middels php. Ik heb voorbeelden genoeg maar ik weet niet hoe ik alles in elkaar moet passen.

Het contactformulier zelf moet dezelfde layout hebben als de rest van de site: www.designprojectstoffering.nl
Tot slot moet er, nadat de bezoeker het formulier heeft verzonden een bedankpagina worden getoond.
De standaard HTML pagina's (Contactformulier en Iframe-BerichtVerzonden) zijn al klaar. Waarschijnlijk moet het Contactformulier enigzins worden aangepast.

Voor een beetje PHP-er moet dit niet al te moeilijk zijn!

Wie kan of wilt mij hiermee helpen tegen kleine vergoeding.

Gr. Whoppie.

Ik zie nergens dat contactformulier...
Onder de button: Reageer

De layout verloopt hoofdzakelijk via stylesheet, dus daar heb je weinig omkijken naar.

Gr. Whoppie.
Wat is nou eigenlijk het probleem? Je beschikt niet over de kennis om een (simpel) email scriptje te schrijven?
wat arjan bedoelt is, moeten we je helpen met je bestaande script of wil je iets nieuws geschreven hebben? wil je hier zelf een hand in hebben en dit leren of wil je dit totaal uit handen geven?
Na maandenlang surfen moet ik, met het schaamrood op mijn kaken, toegeven dat dat idd het geval is!

Je bent wel instaat om een paar $_POST's op te vangen en te controlleren?
Ondanks mijn verwoedde pogingen zie ik het niet meer zitten en wil het daarom uit handen geven. Ik word er onderhand een beetje depri van......

Emailformuliertjes zijn samen met gastenboekjes een van de eerste dingen die een gemiddeld boek/handleiding probeerd uit te leggen... Ik kan mij niet voorstellen dat jij je al anderhalve maand hier op dood staart, er staan op internet maar ook op PHPHulp meer dan voldoende voorbeelden.

Zoek je hulp of moet het worden voorgekauwd?
Ik begrijp dat het raar klinkt. Ik heb HTML geleerd, (wat je nu online ziet staan heb ik zelf gemaakt) een volledige website gemaakt in Flash en dit wil maar niet lukken.

Als iemand dit voor mij wilt overnemen, heel graag.
(Ik heb het helemaal gehad!!) ;))

Gezien het feit dat het om een website gaat voor een bedrijf, wat voor financiele voordelen zitten daaraan vast?

Reageren