Mijn beeldscherm van mijn pc zei poef, dus ik een nieuwe halen. Sorry jongeman je een beeldscherm moet eerst besteld worden (donderdag is ie er). Ik er die donderdag heen, en je raadt het geen beeldscherm(dat noemen ze service bah) Nu kan ik niet phpen......
Achja, ik kruip m'n bed in. Heb net ook onzin zitten uitkramen in andere topic ... en kwil het jullie besparen... damn n00b da'k ben :/ tot morgen ofzo :)
greedyxl schreef op 11.10.2004 21:11
Mijn beeldscherm van mijn pc zei poef, dus ik een nieuwe halen. Sorry jongeman je een beeldscherm moet eerst besteld worden (donderdag is ie er). Ik er die donderdag heen, en je raadt het geen beeldscherm(dat noemen ze service bah) Nu kan ik niet phpen......
Hehehe.. :D Hmm.. Dit ken ik:
Elwin komt deze zomer terug van twee weekjes vakantie waarin natuurlijk veel te veel geld is uitgegeven. Elwin zet zijn PC aan om twee weken spam op te halen. Maar Elwin vergeet het hele boeltje, waarna zijn monitor op stand-by springt. De volgende dag komt hij terug bij zijn computer en wilt eens de spam gaan bekijken. Monitor aan. Hmm..?? Monitor aan?
Monitor half zwart en de software erin helemaal vastgelopen.. :S Niets meer aan te doen, behalve na je dure vakantie een nieuwe monitor aanschaffen.. :S

Maar goed.. heb nu wel eindelijk dat TFT'tje.. ;)

Elwin (vindt het zonde om goede spullen zomaar te vervangen)
Elwin (vindt het zonde om goede spullen zomaar te vervangen)

Die monitor was toch niet goed meer? :P
maar t'is wel ***
Jah dat wel ...
Mitch schreef op 12.10.2004 11:23
Die monitor was toch niet goed meer? :P
Toen niet meer nee.. :D Maar ik wou al lang een TFT hebben.. maar deed het niet omdat die ouwe CRT het nog deed..

Elwin (maar het blijft ..)
hehe, kwil ook een TFT, maar heb er dus echt het geld niet voor over.
400 euro voor een beetje kwaliteits dingetje van 17" :|

Reageren