Maar ik wil de portfolio nog een "thema" ingooien, hij is nu wat te algemeen. Ik heb zelf totaal GEEN inspiratie meer. Heeft iemand een GOED idee wat mooi bij de basis van deze layout past?
Wat veel negatieve kritiek, ik ben het met Thomas eens, ik vind het een mooie site, iets unieks, geen standaard lay-out, gewoon een eigen style veel leuker dan postbank sites
Als je dat ene foutje(raar lijn bij de 'wolkjes') er uit haalt vind ik het echt leuk, Ik moet wel zeggen dat ik als ik een bedrijf was mijn keuze niet op jouw zou vallen want als (groot)bedrijf zou ik iets overzichtelijkers/zakelijkers willen.
O ja, wat betreft de portfolio misschien is een klein beetje tekst bij een plaatje wel leuk, dat vind ik in elk geval belangrijk.
Hoezo lullige opmerking.. ik bedoel alleen dat ik al 5keer een portfolio van je hebt gezien (2 die "af" waren). Ik bedoel alleen dat je zelf gewoon eens tevreden moet zijn en niet elke maand aan moet komen dat je iets anders wil, maak dat een site (weet even niets wat het zou kunnen zijn) die je zelf runt. Als je teveel tijd hebt natuurlijk.
Je kunt 20x blijven hameren op een nieuw design, je kan beter zeggen "ok dit is mooi.. zo wil ik het.. slicen die handel!" en na enkele maanden/jaren weer iets nieuws maken dan telkens een nieuw design :)
U get my point? (en ik bedoel niets op een lullige manier.. ik wijs je alleen ergens op :x)