Graag zou ik willen zien dat er een keuze kwam in je instellingen om aan mensen wie niet ingelogd zijn, toch jouw profiel te laten zien.

Dus door middel van een simpele checkbox: Mijn profiel ook tonen aan niet leden

Zodat mensen die te lui zijn om zich te registreren/in te loggen, of zoekmachines ook jouw profiel kunnen zien, mits je dit zelf toestaat.

Is dit een belachelijk idee? Of valt erover te discussiƫren?

(Mochten er comments komen over gespam op je e-mail adres, mocht deze functie komen, het weergeven hiervan kun je al uitschakelen.)
Vind het wel aardig maar ik zou meer gaan voor een public en private profiel. De een is een samenvatting van de ander.

Bas misschien voor PHPHulp x?
Mensen die niet de moeite nemen om een account aan te maken, hebben niets te zoeken op het profiel van een wel-member vind ik.. Een evt. e-mail adres is hier ook te zien. En wat niet-leden kunnen zien kan een schpam bot ook zien..
@Bas Kregeler:

Lees de laatste regels even ;) :
Topic

(Mochten er comments komen over gespam op je e-mail adres, mocht deze functie komen, het weergeven hiervan kun je al uitschakelen.)
Oke.. Maar ik vind dat het iets voor leden is en moet blijven :).. Niet leden hebben niets te zoeken op profielen van wel leden, vind ik.. Ze komen voor hulp, maar zijn niet part of the community daar zij niets bijbrengen.
ik moet dat ook niet. Al mijn prive gegevens staan hierop, best. Alleen voor leden!
Jason de Ridder schreef op 20.01.2007 23:36
ik moet dat ook niet. Al mijn prive gegevens staan hierop, best. Alleen voor leden!

Dus als ik mijzelf registreer mag ik wel alles zien ookal draag ik niets bij?

Vind ik een beetje raar(mijn mening he).

Ik bedoel zet dan niet je prive gegevens hierop deze site.

Groet Rieksie
Hij zegt toch ook dat je je profiel niet hoeft te tonen dus wat is het probleem? Stel in dat je dat niet wilt en klaar is kees.
Wat mij betreft voegt het niets toe, en volg ik Bas, wat moet een niet-lid nu op mijn profiel doen, heeft ie toch niets aan?
Hij wil waarschijnelijk google pagerank voor z'n website ofzo...
Van mij hoeft het niet zo...

Maar Andries, waarom zou je dat dan willen?

Reageren