Ik ben samen met een paar anderen aangesteld om www.concordiamelick.nl te onderhouden, en eventueel nieuwe functies implementeren. Wat is de eerste indruk van deze site? Suggesties?
Mooie site leuk gedaan met kleuren.
Niet onrustig.
Een ding vind ik dan weer jammer.
Als je naar een andere pagina gaat krijg je iets met even geduld ofzo.
Dat is irriterend aan mn ogen omdat het zo knipperd. Vooral als het maar kort duurt. En dat menutje onderaan valt niet zo op.
Eerste indruk: dat ik hier niets zie? Het enige wat ik zie is een lichtblauw venster in Safari.
Maar geen wonder, ik zie dat je Flash gebruikt voor de complete site. Vandaar dat ik hem niet kan zien, ik heb geen flash geïnstalleerd in Safari (in Firefox, die wel flash heeft, zie ik hem wel)
En daar ook meteen mij kritiekpunt: je site is niet goed bereikbaar. Mensen zonder flash, of zonder grafische browser (linux vanuit commandline, zoekmachines zoals Googlebot) krijgen niets te zien. Geen hint, geen advies, geen alternatieve site, niets.
Het gaat ook niet zo zeer om de pagerank in Google. Het is meer een informatieve site die net iets meer informatie geeft. Ons maakt het niet zo uit of iemand die Hafabra in google intypt op onze site terechtkomt.
Eerste indruk: dat ik hier niets zie? Het enige wat ik zie is een lichtblauw venster in Safari.
Maar geen wonder, ik zie dat je Flash gebruikt voor de complete site. Vandaar dat ik hem niet kan zien, ik heb geen flash geïnstalleerd in Safari (in Firefox, die wel flash heeft, zie ik hem wel)
En daar ook meteen mij kritiekpunt: je site is niet goed bereikbaar. Mensen zonder flash, of zonder grafische browser (linux vanuit commandline, zoekmachines zoals Googlebot) krijgen niets te zien. Geen hint, geen advies, geen alternatieve site, niets.
O jawel, staat op de eerste indexpagina. Voor deze pagina heb je Flash nodig.
Ik denk dat dat zeker wel uitmaakt, als iemand je sitenaam is vergeten zoeken ze met een zoekmachine. Dan vinden ze niks, dus niet erg bezoekervriendelijk. Elke site moet eigenlijk door google geindexeerd kunnen worden.