Ik ben al een tijdje opzoek naar een loginsysteem. Nu hoor ik mensen denken, daar zijn er genoeg van... en dat klopt, maar ik wil een script met onder andere

- gebruikers aanmelden'
- inloggen (duh)
- uitloggen
- gebruikerslijst
- Personal Message / profielen (het lijkt mij gaaf als het er allebij opzit, maar 1 is voldoende)
- als het kan ubb of html

het hoeft niet mega uitgebreid, maar zoiets kan ik wel gebruiken..

ik heb veel van deze systemen gevonden, maar niks werkt...
is er iemand die mij kan helpen. Misschien weet iemand een script, maar ik heb grootinlogsysteem2, dus misschien is dat uitbreidbaar, dan hoeft alleen nog maar een profiel of pm, en misschien ubb of html

als er mensen die mij willen / kunnen helpen, ik hoor het graag..
dus ik moet heel simpel die queries invoeren en dat insert into helemaal laten voor wat het is? dat lijkt mij raar, waarom zou het er anders staan?
oke, maar waar is dan dat hele

INSERT INTO tbl_config VALUES("60", "50", "1", "1", "1", "25", "25", "Thanks for registering your account on our website", "Thanks for registering your account on our website...\r\n\r\nHave fun !\r\n\r\nGreetz,\r\nAdministrator", "D d F g:i A", "admin", "1234");

voor??
Dat is denk ik de messsage die gebruikers te zien krijgen als ze net geregistreerd hebben
precies, de standaard teksten en instellingen ed staan in die tabel, kweet niet precies hoe en wat, want ik zelf heb dit anders gemaakt, suc6 ermee
dankjewel :) ik heb het script gedownload, ingesteld, tabelen aangemaakt. maar als ikprobeer te registreren krijg ik een alert dat de admin dit uitgeschakeld heeft, WAAAAAAAAAAAAH :O wie is die admin
ben gaan zoeken in mijn scipt, maar niet gevonden waar ik de admin in kom stellen, weet iemand heir dat,, Ron(A)

Reageren