Je hebt er weinig aan gedaan dat ik kan zien, je hebt wat andere header teksten neergezet, copyright veranderd (Iets wat NOOIT mag zonder toestemming) en eigen copyright neergezet, en nog wat dingen, maar er is dus geen echt "Maded by ME", het is edited by Me.
Als je het zelf gemaakt had had ik gezegd: "Vet mooie site"
?
Onbekende gebruiker
24-01-2007 14:01
Pascal schreef op 24.01.2007 11:07
Ik geef eerlijk toe dat ik hem van internet afgehaald hebt.
Maar ik heb hem wel zwaar veranderd!
Nu ben ik met de kleur bezig.
Alles wordt nu rood! met wit is dat wat?
OMG dat kun je niet menen.
1. Je hebt copyright weggehaald
2. Zwaar veranderen is nog steeds imo stelen.
3. Rood :x
4.
Ik geef eerlijk toe dat ik hem van internet afgehaald hebt.
Ik had gehoopt dat hier nog wat nuttigs uit zou komen, maar helaas. Nou is er volgens mij niks mis met het gebruiken van die template, immers zouden die mensen ze anders niet online zetten. Wat ik wel betreur is het feit dat je het hele copyright-gebeuren van de oorspronkelijke makers weghaalt en vervangt door die van jezelf terwijl je er zelf eigenlijk bar weinig aan veranderd hebt. Ik betreur het, het gebruik van een template geeft respect aan de originele maker maar dat doe jij helaas niet.
Hopelijk heb je er van geleerd, als je iets niet zelf gemaakt hebt moet je ook niet van de daken gaan schreeuwen dat je dat wel gedaan hebt. Net zoals Sinterklaas hebben ook wij overal connecties.
Jammer, maar met dit topic bereiken we nu helaas ook weinig meer. Ik wens je succes met het maken van een eigen website en tegen die tijd willen wij er uiteraard naar kijken. Maareh, uiteindelijk gaat het er toch om wat _jij_ van een website vind?