Hallo allemaal,

Voor school moet ik voor wiskunde een enquete houden. M'n groepsleden en ik hebben het onderwerp verzonnen om ons onderwerp te houden over Uitgaan.

We willen graag de verschillen uitzoeken tussen de mensen uit de regio Rotterdam en de rest van Nederland.

Deze enquete zullen we houden voor Nederland algemeen. Voor de mensen uit Rotterdam hebben we de enquete ook op straat gehouden. Hier zijn al ongeveer 50 resultaten uitgekomen. De mensen die in de regio Rotterdam wonen krijgen bij de internetenquete ook de vraag of ze in de regio rotterdam wonen. Zo krijgen we de verschillen te zien.

Maar.. we moeten de enquete houden aan jongeren (die gaan tenslotte veel uit). Wij dachten toen aan internetsites waar veel jongeren komen. Nou weet ik dat hier veel jongeren komen, dus vandaar de vraag.. willen jullie meewerken om de enquete in te vullen?

De enquete kun je hier vinden.

Als we klaar zijn met de enquete zal ik de resultaten openbaar maken zodat jullie de eventuele verschillen zullen zien.

Mvg Terence
Heb hem voor je ingevuld hoor. Ben wel benieuwd wat de resultaten van je onderzoek zijn ;)
Zo, hopelijk kan je wat met mijn bijdrage.
oeps sorry jongens-_-, nog een keer, blijkt dat global variables aantstond op m'n server waardoor er array() in de database stond. Excuses. Ik heb het aangepast :)

in iedergeval bedankt!
Ook mijn bijdrage gedaan ;)
Hoop dat je er wat mee kunt :)
Je vraagt wel hoeveel je indrinkt, maar niet hoeveel je op het feest drinkt :-P
done!

"Hoe lang heb je er voor over om te reizen naar de uitgaansgelegenheid?"

Meestal ~1-2 uur lol.. want als je al aardig van de wereld bent valt fietsen niet mee :x
Euh in je outro zeg je dat je niet meer opnieuw de enquete kunt doen. dit is dus wel mogelijk! snel even aanpassen :)
Ik heb ook even meegedaan ;)
Ingevult.

Reageren