Hallo, ik werk met een loginsysteem van www.nuked-klan.org. Deze is zeer uitgebreid, maar er ontbreekt voor mij alleen iets... Ik zoek het volgende:
-elke user moet 5 keer per dag klikken op een google ad.
-voor elke klik krijgt hij een punt
-hij moet 5 punten per dag halen
-indien niet gebuurd moet er een waarschuwing gestuurd worden bij 2e keer ook nog waarschuwing 3e keer account verwijderd.
Weet iemand hoe ik dit kan toevoegen aan het systeem?
Je gebruikersteller komt niet verder dan 0 met dit idee denk ik.
Je kan mensen niet verplichten om op reclame te klikken, somige mensen willen het niet eens zien!
Hmm, vooral dat eerste punt is even een ingewikkelde. Hoe registreer je een klik? Zouden we die google ads niet in een divje kunnen zetten en die div een onclick() mee kunnen geven?
heey, ik ben even gaan kijken bij dat nuked-klan.org, omdat ik de woorden zeer uitgebreid inlogsysteem hoor :D alleen, ik kon het niet vinden op die site, m`n russisch is niet zo geweldig:P is het een gratis loginsysteem, of niet?? en waar zou ik dat dan kunnen vinden
Ehm... staat er hier niets iets over in de Google Ads policy...
En bij sommige mensen worden ads geblocked...
@Thomas hierbove: Ik zie geen russisch hoor? Frans...
het klinkt inderdaad raar als je mensen verplicht ja.;) Helemaal mee eens. Maar in dit geval werkt het. Mensen kunnen in ruil voor klikken, gratis een spel spelen, wat normaal vele euros per maand kost. Dit wordt hierdoor dus gesponsored.
Teneinde een goede gebruikers- en adverteerderservaring te garanderen, is het uitgevers niet toegestaan gebruikers te verzoeken op de advertenties op hun sites te klikken of gebruik te maken van misleidende implementatiemethoden voor het verkrijgen van klikken. Uitgevers die deelnemen aan het AdSense-programma:
[li]mogen gebruikers niet aansporen op de Google-advertenties te klikken door middel van zinnen als 'klik op de advertenties', 'ondersteun onze sponsors', 'bezoek deze aanbevolen koppelingen' of soortgelijke taal [/li]
[li]mogen de aandacht van de gebruiker niet via pijltjes of andere grafische hulpmiddelen op de advertenties vestigen [/li]
[li]mogen geen misleidende afbeeldingen naast advertenties plaatsen
Uitgevers mogen voor het promoten van hun website geen gebruik maken van ongevraagde bulk-e-mail of ongewenste advertenties op websites van derden
[li]mogen gebruikers niet belonen voor het bekijken van advertenties of uitvoeren van zoekopdrachten, of derden belonen voor dergelijke handelingen [/li]
[li]mogen geen misleidende labels boven Google-advertenties plaatsen - advertenties mogen bijvoorbeeld wel worden gelabeld met "Gesponsorde koppelingen" maar niet met "Favoriete sites"[/li]