Vandaag stond er in de Dagblad de Limburger een stuk over een Youtube filmpje. Dit filmpje (dat een soort cartoon achtige sfeer heeft) gaat over Adolf die in zijn bonker bunker zit.
Bekijk het Duitstalige filmpje hier
Bekijk het Engelstalige filmpje hier

Ik vond het zó lol dat ik het hier maar poste :P

GaMer13
moeten we echt voor elk filmpje een apart topic? NEEN
wes schreef op 25.01.2007 11:07
moeten we echt voor elk filmpje een apart topic? NEEN

Voor deze wel :P
[edit] En waarom? omdat het de krant heeft gehaald ;)[/edit]
haha geweldig :D
Ik vind m ook wel nieuwe topic waard!
Wes niet zeuren, je hebt er toch geen last van?
ik heb hier net zoveel last van als menigeen moderator en admin van mij
Nouja zeg. Dit vind ik nou zoo flauw. Sluit dan de koffie hoek! Als iedereen er last van heeft.
wes schreef op 25.01.2007 11:25
ik heb hier net zoveel last van als menigeen moderator en admin van mij

De dokter als eens bezocht? Tegenwoordig bestaat er hulp voor mensen als jij hoor, maar je moet de eerste stap durven zetten...

Tof gemaakt filmpje trouwens :)
Rafael schreef op 25.01.2007 11:40
Tof gemaakt filmpje trouwens :)

Moet je eens opletten bij de credits.
"GFP hmmz GroBe Führer Punker" :P
Vind dit wel mooi gemaakt, alleen dom dat ze altijd ww2 erbij halen. Die tijd was toch echt niet leuk.. dus er grappig mee doen is niet echt gepast.
Chef schreef op 25.01.2007 13:15
Vind dit wel mooi gemaakt, alleen dom dat ze altijd ww2 erbij halen. Die tijd was toch echt niet leuk.. dus er grappig mee doen is niet echt gepast.

Tenzij je de reactie van dat filmpje bekijkt. Zelfs Duits die daar naar gekeken hebben lachen erom.
Okej, ik ben het er wel mee eens dat het WEER een ww2 filmpje is. Maar het is gewoon grappig hoe ze dat gedaan hebben.
Btw, degene die Adolf heeft gespeeld in Der Untergang had dit volgens mij ingesproken allemaal.
Sommige mensen weten volgens mij nog steeds niet dat er het bwhahaahah topic bestaat ^^
Verder is het filmpje wel goeed

Reageren