Ik zoek iemand die het leuk vind om te scripten en met mij zo http://www.webdesignerz.nl mooi te maken. Ik kan zelf aardig goed desigen (ik heb 4 a 5 jaar ervaring met photoshop etc) Vind jij het leuk om mij te helpen? stuur dan even een emailtje:
Je kan op http://www.webdesignerz.nl dan een mooie banner van jouw website verwachten (als je die hebt) en je word natuurlijk admin op de website.
Veder kan ik geen geld aanbieden want ik heb nog geen inkomen met webdesignerz.nl, zodra dit er wel is krijg jij natuurlijk ook een deel.
Hehe, hoef je alleen 3 pagina's HTML te maken, zegt die opdrachtgever: "Zo jongen hoelang denk je erover te doen?", jij zegt zo "Minstens 1 week om alles goed te bekijken" ;)
Hehe :P
Of je zegt: "Nou meneer, voor die kwaliteitsfoto's doe ik het wel gratis..."
Hoe weet die leek nou dat jij de foto's toch lokaal hebt staan? ;P
Ik zeg niet dat het zo is. En ik heb je site bezocht, ik geef maar een voorbeeld. Weet ik veel dat jij je gelijk aangesproken voelt met dit voorbeeld. Tjees!
Laat ik het dan zo zeggen voor de wat snel aangesproken figuren.. Ik zou geen scripts maken voor een website waar mensen alleen maar scripts van andere gaan jatten en dan nog zeuren om meer... Ik zou het alleen maar voor een kwaliteitssite doen..
Elwin
ik denk aan iets dat forum nummer 1 word dus dat jij vragen kan stellen als je die hebt over webdesign. Site komt erom heen en niet dat je zomaar scripts kan je jatte je zal je moeten aanmelden daarvoor en je zal ook je scripts kunnen laten checken etc...
tis wel leuk dat je dit gaat doen .. ik heb www.designreports.net en www.designreports.nl en wil hier ook enkele design 'reports' opzetten.. vooral over hoe het er in het bedrijfsleven aan toe gaat (audo, video, fotografie, webdesign, reclame etc.) misschien kunnen we een samenwerking bedenken :)
tis wel leuk dat je dit gaat doen .. ik heb www.designreports.net en www.designreports.nl en wil hier ook enkele design 'reports' opzetten.. vooral over hoe het er in het bedrijfsleven aan toe gaat (audo, video, fotografie, webdesign, reclame etc.) misschien kunnen we een samenwerking bedenken :)
En wat had je in gedachten dan? of mail het wat je in gedachten had :) Hoor het graag van je!
Prut site :P
Cker net begonnen? :)
Klein regex testje:
Gelukt :)
Verander de achtergrondkleur, je moet je maar vervelen :-P: oranjeroodwitblauw
trouwens, al deze gekkigheden zijn gedaan via favlets..
bookmark PHPhulp in een nieuwe map 'favlets' bijvoorbeeld.. wanneer je dat hebt gedaan ga je naar je favorieten -> favlets -> PHPhulp -> eigenschappen -> URL wijzig je in:
de naam verander je in: no css.. als je dan naar een website gaat, en je gaat naar je favorieten en klikt op 'no css', dan zie je de pagina zonder CSS :) zo ziet google je website en zo ziet iemand die jou website bezoekt op een telefoon ook..