Och, die virussen komen zelden van de afzender waarvan ze zeggen dat ze komen. Die verzamelen leuke adressen over het web, en sturen die mee naar de from: header. Is eerder een middel om anti-virus en anti-spam te ontwijken.
is idd zo :/ ik heb virus te pakken en dat is nu via mijn adressenlijst verstuurd :/ beetje minder.. magoed, kan geen kwaad meer dat I love you virus :)
Nja, ik krijg ook mails terug met "Kon niet worden afgeleverd" en ik heb niet eens iets verzonden... En dan zit er in dat mailtje een virusje of 2 bij... Hoe leuk.. Ben ik blij dat Norton me dit elke keer verteld...
Ik doe helemaal zonder :P
Als ik geen virus download kunnen ze niet op me PC komen ook.
Verdachte bijlagen gaan de hotmailprullenbak in, en wormen en trojans worden door m'n router geblockt.
Happy me, zonder trage en harddisk uitputtende virusscanners.
Elwin (a.k.a. SpaceFrog) schreef op 13.10.2004 20:53
[quote=Mitch schreef op 13.10.2004 20:21]Happy me, zonder trage en harddisk uitputtende virusscanners.
Njah... ik merk nooit iets van me virusscanner... behalve als die zegt dat ik een foute bijlage o.i.d. heb.. :D
Elwin (Norton Antivirus Corporate Edition)
[/quote]
Khad een tijd geleden ook Norton op me PC'tje, bij een full system scan niet dan ellende, je kan helemaal niets meer doen en dat voor een uur ofsow :|
Mja wat wil je met 120 GB aan data op 1 schijfje, kmoet maar eens een nieuwe halen :)
Toen ik dat probeerde met een legale versie, startte mijn pc bijna niet meer op. Nadat die was opgestart werd die zóóóó verschrikkelijk traag dat het startmenu 20 minuten duurde om te openen en liep dan vast.
Uiteindelijk kon ik een systeemherstel doen door héél snel op systeemherstel te klikken.
Daarnaast bleef ik meldingen krijgen van Norton en het zat erg diep in het register en kwam na verwijderen van sleutels steeds weer terug...
Heb meteen XP verwijderd en Windows 2000 erop gezet, en Norton komt er niet meer op. Nooit meer.