Hello!
Ben bezig aan een basiswebsite voor kennis van mij. Moet lukken buiten één puntje, ik heb namelijk dit script nodig;

Er moet een mogelijkheid zijn om jobs te posten en te verwijderen als 'admin'. Als bezoeker moet het mogelijk zijn een contactformulier in te vullen en je cv up te loaden.
Je moet dus ook een overzicht zien als bezoeker van de jobs die op de site staan.

Mag er allemaal zeer basic uitzien, het moet gewoon werken.
Moet dus niet zeer pro zijn.

Graag zou ik hulp willen inschakelen, ik wil dit tegen iets van vergoeding doen als dit menselijk blijft.
Graag snel reactie.

Gianni
zoek miss eens op scriptdb.nl of andere sites waar je scripts kan krijgen en miss kan je het zelf samenstellen ?
Wel heb zelf eigenlijk weinig kennis van php.
Kan zelf bestaande dingen downloaden en wat bewerken maar dat is dan ook maar beperkt :)
maar miss kan het wel handig zijn + je leert ervan ;)
Menselijke vergoeding? Klinkt goed, zolang die vergoeding vrouwelijk is :)

Even serieus, wat versta jij onder een menselijke vergoeding? Wat je wil is vrij snel te maken, maar voor 5 eurootjes start ik mijn computer nog niet eens op.
Had eerder gedacht dat jij mij een prijs ging voorstellen.
Liefst vaste prijs.

mail me op [email protected] of voeg me toe op msn.

thanks!

andere mensen ook welkom!
Kijk even naar het lijstje van voorwaarden...

* Werkzaamheden
* Functie eisen
* Wat jij biedt (contract / freelance)
* In geval van freelance, noem een richtprijs!
* Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres)

Jij hoort dus een richtprijs te geven, wij kunnen wel een uurloon neerzetten maar daar schiet niemand wat mee op omdat jij geen inschatting kan maken hoelang iemand daarover doet. Ik vind de gehele omschrijving ook nogal vaag, volgens mij wil je namelijk iets wat ingewikkelder is dan je zelf doet voorstellen.

Afin, het balletje ligt bij jou, wat heb jij er voor over. Dan kan iedereen hier voor zichzelf uitmaken of hij/zij bereid is daar tijd in te stoppen. Ik help graag mensen voor niks, maar dit klinkt meer als een commercieel bedrijf.
Ik denk zelf dat je het beter zelf kan doen... de prijzen die hier zometeen genoemd gaan worden jagen jou waarschijnelijk de stuipen op het lijf :P
Miss. dat als ik me binnekort eens verveel ik nog wat schrijf...
[edit] Besloten eigenlijk nu al te beginnen..
Ik add je wel op msn...
Mag ge mij ff jou beeld van het idee geven :P
Als je me nog eens duidelijk uitlegt wat er moet gebeuren (stap voor stap uitgebreid) zal ik kijken of het voor mij mogelijk is en mijn prijs noemen.
Ja ik kan ook wel helpen maar dan moet ik eerst weten wat jij allemaal wilt.
anders kunnen wij/ik jou niet echt helpen.
Ik vermoed dat mijn richtprijs rond de 300 euro zal liggen.

Reageren