ik heb een vraagje. Is er een bepaalde taktiek waarmee je je site in google kan krijgen?

met sleutelwoordjes enzo..

alvast bedankt
Nette website schrijven in (x)html en css met een goede, duidelijke en overzichterlijke structuur. Verder zorgen dat er veel andere websites linken naar die van jou, kwaliteitswebsites, geen link-exchanges.

En het allerbelangrijkste, content... als je niks te bieden heb kom je ook niet in google.
Er zijn geen garanties te geven, maar je kunt wel een aantal dingen doen:

Let op je paginatitels, je bestandsnamen, de kopteksten waar pagina's mee beginnen, de alt-teksten van images. En belangrijk: probeer sites die hoog scoren bij Google naar jou te laten linken.
Google doorzoekt zelf het web,
dus je moet hen alleszins geen mail ofzo sturen.

Waneer je site gemaakt is met flash, is het mss aan te raden om niet direct te openen in flash maar eerst nog een tussenpagina te hebben in html.

Wanneer je site gemaakt is met iframes en er in je index.html / index.php zelf geen woorden staan, zal hij makkelijker je index.html /index.php vinden als je zo doet:

<iframe src=home.html name=kader frameborder=0>Uw browser ondersteunt geen iframes. Kernwoord Kernwoord Kernwoord</iframe>

Op deze manier is mijn site ook makkelijk te vinden via google.

als je je flash website netjes opbouwt maakt dat gaan hol uit lukke
Hij heeft dan toch geen tekst om uit te lezen...
-eerst envooral, wat iedereen hier blijkbaar vergeet is addurl!!!
http://www.google.com/addurl

-je geeft er de url op en dan ga je META-tags in je pagina stoppen, duidelijke.

-dan maak je ook nog een robots.txt file dat de zoekmachines laat weten
van welke delen van je website ze weg moeten blijven
daarin plaats je hetvolgende:

User-agent: WWW_Wanderer_Name
Disallow: /private/

de naam van de bot geef je in of je plaatst een sterretje om ze allemaal weg te houden, en naast disallow komt de map, bestand die moet overgeslagen worden bij het indexeren
@lukke: ik denk dat jason bedoeld dat je je flash pagina moet opbouwen uit xml files die de content genereren. Op deze manier kan google wel iets met je tekst doen dacht ik.

xml files zijn niet super moeilijk te integreren. Ik had 't in een uurtje draaien en mooi ook!
Reinhout, meta-tags doen zoekmachines eigenlijk helemaal niks meer mee tegenwoordig. En die addurl functie van google? Google komt bijna dagelijks langs dus ook dat heeft niet zo'n grote impact.
Arjan Kapteijn schreef op 27.01.2007 18:18
Reinhout, meta-tags doen zoekmachines eigenlijk helemaal niks meer mee tegenwoordig. En die addurl functie van google? Google komt bijna dagelijks langs dus ook dat heeft niet zo'n grote impact.

Ja zeker wel Arjan, kijk maar hier. En dan het resultaat van Records by Flairck

Reageren