Hallo, ik heb vandaag mijn nieuwe monitor binnen gekregen en sinds dien werkt het spel GTA SA niet meer... hoe kan dit, ik krijg geen errors...
Werkte je oude monitor niet op een hogere resolutie/andere refreshrates?
had eerst een 19"tft monitor: 1280 x 1024, werkte goed en nu heb ik een 22" breedbeeld tft monitor: 1680 x 1050
drivers herinstalleren?
Het werkt niet meer goed...

Wat gebeurt er?
Start hij niet op?
Krijg je geen goed beeld?
Zit hij om de 2 stappen vast?
start gewoon niet op... gebeurd niets, geen errors windows blijft gewoon...
ik klik op gta en hij doet gewoon niets maar kan wel gewoon verder gaan in windows...
Probeer anders eens te herinstalleren.

Als dat niet lukt,

GTA verwijderen
drivers videokaart herinstalleren
videokaart updaten
drivers monitor herinstalleren
drivers monitor updaten

En als je CTRL+ALT+DEL doet, is er dan wel een proces GTA?

Zo ja, even afsluiten tot die er niet meer instaat (heeft geen nut als je al hebt geprobeerd windows opnieuw te starten)

Verder moet je even kijken of je wel de nieuwste drivers voor je kaart hebt geïnstalleerd. En wat je bij sommige spellen nog wel eens hebt is een config buiten het spel om, waarin je kan kiezen welke videokaart die moet gebruiken.

En als laatste redmiddel -> Saved games opslaan en spel deïnstalleren en vervolgens opnieuw installeren, kan zijn dat die opslaat welke videokaart die gebruikt en dat dat nu niet meerklopt.
gta is niet te vinden bij de processoren. Hoe moet ik me drivers checken? heb alles geinstalleerd dat bij me videokaart zat (GeForce 7600 GT), moet het aankunnen. Hehe opnieuw installeren wil niet... ben cd kwijt en heb er een crack voor no-cd overheen gegooid...

Reageren