www.vliegervaringen.com zou vanaf 1 januari 2007 een nieuwe lay-out hebben. De webdesigner die hier mee bezig zou gaan laat helaas niks meer van zich horen, vandaar dat ik op zoek ben naar iemand anders.
De website staat deels op een database en draait vrijwel alleen op PHP. Ik zou graag de lay-out door iemand willen laten installeren, ik heb een nette omschrijving zodat het (hopelijk) snel is gedaan.
Zoals ik al eerder vertelde draait de website voor een groot deel op een database, voor de rest telt de site ongeveer 15 losse pagina's (dit wordt dus denk ik knippen en plakken).
Ook wil ik graag nog een paar kleine wijzigingen doen.
Zijn er mensen geïnteresseerd in deze opdracht? Neem dan contact met mij op via mail, [email protected]. Graag zou ik voor een groot deel met adverteerruimte willen betalen, dit is ideaal voor beginnende webdesign bedrijven en ook voor ons aangezien wij niet commercieel zijn en een erg laag inkomen hebben.
Met vriendelijke groet,
Thijs
PHPerik edit: de topicstarter is NIET een oplichter, lees goed het hele topic voordat je je conclusies trekt op basis van de titel
745 views