www.vliegervaringen.com zou vanaf 1 januari 2007 een nieuwe lay-out hebben. De webdesigner die hier mee bezig zou gaan laat helaas niks meer van zich horen, vandaar dat ik op zoek ben naar iemand anders.

De website staat deels op een database en draait vrijwel alleen op PHP. Ik zou graag de lay-out door iemand willen laten installeren, ik heb een nette omschrijving zodat het (hopelijk) snel is gedaan.

Zoals ik al eerder vertelde draait de website voor een groot deel op een database, voor de rest telt de site ongeveer 15 losse pagina's (dit wordt dus denk ik knippen en plakken).
Ook wil ik graag nog een paar kleine wijzigingen doen.

Zijn er mensen geïnteresseerd in deze opdracht? Neem dan contact met mij op via mail, [email protected]. Graag zou ik voor een groot deel met adverteerruimte willen betalen, dit is ideaal voor beginnende webdesign bedrijven en ook voor ons aangezien wij niet commercieel zijn en een erg laag inkomen hebben.

Met vriendelijke groet,

Thijs

PHPerik edit: de topicstarter is NIET een oplichter, lees goed het hele topic voordat je je conclusies trekt op basis van de titel
Ach ja, niemand kan de prijzenoorlog van internet providers weerstaan >:)

sander schreef op 04.07.2007 10:44
http://www.abeldesign.nl hadden ze gehacked .com niet :p
Misschien heeft hij zijn Nederlandse markt nu wel verzadigd, en richt hij zich op het internationale publiek. Er staan immers opmerkelijk genoeg ook alleen nog maar internationale/engelstalige websites in zijn 'portfolio'.
das waar maar ja hij heet ook niet voor niks in een keer rik HAHA.
toch blijf ie nederlandse scripters nodig hebben zo als een paar maanden geleden blijkt dat ie toch nog in nl bezig is.
Slotje?
Of een verplaatsing naar de Koffiehoek. Beetje lol kan geen kwaad :)

Maar inderdaad, het is wel een beetje een achterhaald onderwerp. Kan dat hij nog een account heeft op deze site trouwens...

Of zou hij zijn leven hebben gebeterd :+
ahah dat duurt hem dan zoiezo nog ongeveer 5 jaar met al die schulden maar ja gooi dit naar de koffie hoek :p.

en hij heeft toch een acc of is die nu gedelete?
@Thijs,

Mocht er nog behoefte zijn om je vacature actief te houden verzoek ik je om deze opnieuw te plaatsen gezien er veel offtopic is gereageerd ondanks dit wel na mijn inziens zinvol was maar er verder geen reactie's meer komen op jouw vacature.

@Allemaal

De topic is verplaatst naar de koffiehoek gezien er blijkbaar meer interesse is in de oplichters praktijken van een derde dan de vacature op zich zelf.

Ik snap er geen f*ck meer van:S Is die vent die het topic startte nou oplichter of wie?

Die gast zei tegen mij dat hij 15 was:S
Tommy schreef op 04.07.2007 12:25
Ik snap er geen f*ck meer van:S Is die vent die het topic startte nou oplichter of wie?

Die gast zei tegen mij dat hij 15 was:S
Jong geleerd, oud gedaan xD
Ik dacht dat jij die oplichter was Tommy, jij hebt toch hier een 2de account genaamd Pieter? aka Jeroen van http://www.abelwebdesign.com? :P

Zo krijg je de roddels wel op gang, maar heb je de inhoud wel gelezen van de Topic want het is toch duidelijk te lezen om wie het gaat.

Je kan die informatie vinden op de eerste pagina, zoek maar naar Pieter.

Die pieter is een oplichter (heeft een bericht op de eerste pagina staan)

Reageren