Ik heb ff een tijdje niets gepost... maar dat komt omdat school weer is begonnen :(. En ik verveel me te pletter dus ik denk laat ik maar ff m'n probleempje proberen om te lossen ;-).
Ik heb een vraagje, ik heb een apache localhost server waar ik een mail script op heb getest. Maar hij verstuurt hem niet. Kan dit te maken hebben dat het een LOCALhost is? Plz reply :) Dit is het script:
<?

mail("$ontvanger","$onderwerp","$bericht","From: ikzalnietspammen <[email protected]>");

?>

Greetz Rick.
ps lkr tijddodend ditte :-D
Dit is de error:
Warning: Failed to Receive in c:\apache\htdocs\testlol.php on line 9
Je hebt geen mail server. Zoek maar een op google naar server software.
of smpt mag ook
Ik heb net een 3 mailservers geinstalleerd. En volgens mij doet ie het :-> Maar als ik het script open dan scant mijn virusscanner automatisch het bericht dus ik denk dat ie hem verzend. Maar hij komt bij mij niet aan :-s Weet iemand hoe dat kan? En las het aan m'n mailserver ligt kan iemand dan plz een goede mailserver link posten?

Greetz Rick
PS 2 van die 3 werken niet. En die ene die wel werkt (waarschijnlijk) Daarvan komen de emails niet aan :s
Kan soms lang duren ho0r :)
Kijk ook bij ongewenste post.

En je kan gewo0n de smtp server van je provider gebruiken, lkkr makkelijk :P
SMTP server van de provider? :-| Hoe doe je dat dan?
Simpel, ik heb bijvoorbeeld Tiscali.
Hun smtp is te bereiken op smtp.tiscali.nl, dat vul ik op de juiste plek in en ik kan lkkr mailen :)
Welk programma gerbuik je dan, ik bedoel waar moet je dat invoeren?
En kun je kunt het dus gewoon met php gebruiken :)
Ik heb nu een programma van revilloC... MAar ik denk dat die niet goed is :-/

Reageren