Eej,, mense!

Zouden jullie a.u.b. eens mijn site willen checke?

http://www.momus.nl.tt

Graag plus en min puntjes en een soort van opbouwende kritiek, (A)

Ik heb nog link partners nodig, dus als iemand zijn website wil aanmelden die zegt het maar,...

Jan ;)
Misschien even een eigen hoster nemen? De eerste lading was niet vooruit te branden.
Heb je een test acocuntje?
Wauw mooi systeem! Ik heb me even geregistreerd als "Boris" als u dit niet erg vindt! Ziet er echt heel goed uit! Ik heb het nog niet echt kunnen uitproberen, omdat ik met niemand kan praten. (Ken er niemand. )

236 mensen online

Wow best veel al hee!

Ik zou zeker even een eigen domeinnaam nemen en ook meteen hosting dan. Goed gedaan! Heb je dit jezelf aangeleerd als hobby?
Im heet jonathan, laten we ff testen
Een aantal voordelen op een rij:
# 80% sneller en u hoeft niks te downloaden!

Lol jmmr dat die site zo traag is ;p

Verder kreeg ik nog een dikke error wanneer ik mijn naam met een hoofdletter typte? Toen ik zonder hoofdletter deed werd hij gewoon toegevoegd
Maar ziet er goed uit, loopt lekker soepel. Ja een eigen domeinnaam en hosting zal wel goed zijn.

Nog 1 puntje.
De smileys kunnen misschien wat duidelijker.

En nog succes met de site, kan best wel wat worden :)

dit systeem is zeer goed.
inderdaad wat ze al zeggen eigen hosting en dnaam maar verder echt zeer mooi gedaan.

ik zou het nog niet kunnen :P
ik heb even account "menno" gemaakt en werkt allemaal perfect.

alleen als je ingelogd ben en je lijst met contactpersonen rechts vergroot gaat het minmaliseer knopje niet mee naar rechts, moet je even naar kijken.

verder zeer goed en lekker doorgaan ;)
Ja doe even wat aan die hoofdletter. Voor de rest in een woord toppie
Usability dingetje: als je met de muis boven de textinputs in je registratieformulier zweeft wordt hij een handje. Dat hoort een textcursor te zijn. Kun je alleen testen als je ook registreert? Dan mij niet gezien.

Reageren