Hoe maak ik net als YT heeft een standaard flash player?

zoiets als dit: http://youtube.com/player2.swf

Ik heb al gezocht op Google, maar ik vond geen tutorials. Wie weet/heeft er toevallig 1/meerdere?

BVD, Tommy
De FP van YouTube gebruiken is zo passe.
FP? Nee, je weet niet wat ik bedoel, ik wil de video's van YT in mijn eigen player laten zien op mijn site. Hoe kan ik dat het beste doen?
Hoe maak ik net als YT heeft een standaard flash player?

Je zegt het toch zelf..

Maar wat jij wilt zal niet gaan, omdat je dan de bandbreedte van youtube steelt.
En stelen mag niet:)
Dus zal je gewoon hun player moeten gebruiken xD
dan mag 't wel :P
Dan steel ik ook nogsteeds hun bandbreedte, maar dat mag van hun, anders hadden ze dat nooit zo gedaan, dat je het makkelijk op je site kunt zetten. Ik denk dat ze dit niet zo erg vinden! Ik ga nog wat proberen!
Dat is in werkelijkheid gewoon reclame voor hun, iedereen kent die FP dus maakt het hun weinig uit. Alleen zal het je niet lukken, want jou FP moet dus wel precies even groot zijn als die van youtube, anders zie je maar de helft van het filmpje.
Ik denk dat ome Google jouw dan binnenkort op de vingers komt tikken.
En weet je waarom omdat het gewoon niet hoort en niet mag. Er zit in die FP verborgen reclame en links naar hun site, dat zit niet in jouw FP dus zijn ze niet blij!
Mijn player werkt wel, maar ik moet weten waar de .flv files staan. Dan zet ik er toch bij alle filmpje komen van YT. Klik hier om het orginele filmpje te bekijken ofzo..

Reageren