Het is niet zo moelijk hoor..
Klik gewoon op nieuw topic :)

Staan wel veel filmpjes van jumpstyle op youtube, vooral veel nederlanders en fransen.
Misschien ben ik een beetje laat maar

Ik vindt het (nu zeker na carnaval) vet. En ik kan het nu ook steeds beter :P
Met Carnaval hoor je te hossen of jezelf lam zuipen, jumpstyle'n doe je maar in de time-out (een van de grote partycentra in nederland).
Ik wil niet opscheppen, maar mensen (jeugd) van tegenwoordig heeft geen idee wat GOEDE muziek is.
Het is allemaal k*t gewoon. En dan ook nog in MP3 kwaliteit, lekker hoog gecompresseerd! niet te geloven. Dat noemen ze GOEDE muziek, en ook nog GOEDE qualiteit. Hoe idioot...

Als mensen nou eens wat gevoel voor goede muziek zouden ontwikkelen;
enkele voorbeelden van GOEDE muziek, wat nog met liefde gecomponeerd is,

- Tina Turner
- Michael Jackson
- Prince & NPG
- Jamiroquai
- Elton John
- Bon Jovi
- Sananda Maitreya (Terence trend d'arby)

Enz...
Om daar op door te gaan:
- Bryan Adams
- Golden Earing
Nou jumpstyle is niet de enige muziek die ik mooi vindt ik sluit me ook wel aan bij Robert
Ik vind Spinvis & Coparck nog altijd goeie muziek maken. En verder RJD2 (Deathringer) & Dj Shadow. Wat die lui allemaal uit hun duim zuigen...

En uiteraard maakt bijv. U2 ook goeie muziek, maar daar voel ik me niet zo 'verbonden' mee.
ik persoonlijk vind het wel grappig.. vooral als je met een hele zaal vol en dan alleen een paar strobo lamp dingen aan ;)

Hipska schreef op 05.02.2007 17:50
probeer dit maar eens een volledig liedje vol te houden.. Onmogelijk, daarom zijn er altijd pauzes in ;-)

ik heb het voor de grap een keer ong.. een kwartier achter elkaar gedaan.. maar je bent dat wel behoorlijk moe :P
Ik ken wel goede muziek, alleen heb ik een andere stijl dan jou =P
Goede muziek (mijn mening):
-2Pac
-DMX
-Bone Thugs-N-Harmony
-Twista
-Aaliyah
-Negativ
-Run DMC
-Dr. Dre
-Eminem
-T.I.
-The Game
-THC
-Mary J. Blige
-Mariah Carey
-Don Omar
-Beenie Man

Hardcore,Trance,Jumpstyle etc. vind ik niks...

Reageren