Ikm zoek een programma waar je heeel goed mee kan inzoemen, en dat de kwalitijd dus super blijft!

zoals wat je wel eens op tv ziet wat de politie gebruikt :P

Bestaat dit of valt dit zelf te maken?
Elke foto heeft een aantal pixels. Je kunt uit één pixel niet opeens 300 pixels halen.
hangt er van af, als je vector plaatjes gebruikt.

Anders, optische zoom!
Wat een goeie digitale camera ook heeft ;)
Google it up!
no result!

Het is voor youtube filmpjes :l
Helaas pindakaas...

Tenzij jij of iemand anders een techniek vindt om de computer beelden te laten herkennen (ooh, dat is een tafel! en daar hoort een poot aan te zitten... Ooh, dat lijntje hoort daarbij) en die vervolgens met zijn archief aan te laten vullen...
robin schreef op 07.02.2007 19:55
Tsjah.. als je TV moet geloven heb ik een miniscule T-Rex als huisdier rondlopen die me in een sprong naar de maan kan brengen...

Elwin
Nee. Simpelweg omdat het science fiction is. In een 300 bij 300px foto zit gewoon niet meer detail
robin schreef op 07.02.2007 19:55

Hahaha, ik zag laatst weer eens zo'n politieserie. Ze beginnen met een paar blokjes en na wat "bewerkingen" hebben ze een haarscherpe foto. Van te voren hebben ze gewoon het proces omgekeerd uitgevoerd; neem een scherpe foto van hoge kwaliteit en maak hem wazig.

Als je heel goed kijkt naar de handen van acteur, dan kun je hem waarschijnlijk nog Ctrl Z (Of appeltje-z) zien typen ook! ;-)
Het moet wel mogelijk zijn... vind ik =P
Bestaat alleen nog niet =P

Reageren