Hallo,

Ik ben met 2 lay-outs bezig.
De ene is voor Jonathan Hogervorst Webservices, afgekort JHWeb, en de andere is over mij en met scriptjes enzo.
Graag jullie commentaar.
1e lay-out
2e lay-out

Mvg,
Jonathan
Ligt eraan of je professioneel bent... of althans wilt overkomen...
Ik ben het wel met PHP Newbie eens =P ...
@ArendJan: Ik snap het wel, maar wát is dan expirimenteel of hoe je hetb ook wilt noemen?
@YPM: Waarom eens?
ik vind de banner van de 2e niet mooi. Die ziet er uit alsof die in paint is gemaakt :p
@Jonathan: Ik zal het zeggen zoals ik het zie: Het lijkt net alsof je nog aan het expirimenteren bent met css.
Ik vindt groen niet echt toepasselijk voor een site waar je klanten mee wilt trekken en professioneel over wilt komen. Gebruik een wat meer rustigere kleur zou ik zeggen.
Sowieso de groene imo

De hand is imo niet natuurlijk. Kan het niet precies zeggen maar het lijkt in de overgang pols - hand niet helemaal te kloppen. Mischien ligt het aan mij. Asl er niet meer mensen over zeiken dan gewoon niks aan doen :)
Je header is iets te groot. Ziet er voor de rest mooi uit. Vergeet vooral niet de padding als je er tekst in gaat zetten.
Het zou leuk zijn als je die wereldbol er helemaal op kreeg.
Jammer dat je header foto best wel vaag is.
Groen is verfrissend maar net niet te - wel uitkijken.

Je privé layout doet me denken aan bubbel kaugum en zeesop. Ik weet zeker dat je dat beter kan. Het is gewoon te eentoonig blauw.
@niek: ok, ik zal nog eens nadenken.
@ArendJan: Wat is dan een voorbeeld?
@Robert: Zoals?
@Klaasjan Boven: Ik kan er niet veel aan doen :'(
@Webmakerij: Ik ga kijken om de header kleiner te maken. Die wereldbol helemaal gaat niet lukken, sorry.

Reageren