ik heb zojuist een script gedownload, net zoiets als phpnuke! maar nu heb ik iemand nodig met de nodige php ervaring om dit script in mijn layout te zetten. Een beloning spreekt voor zich, je kan kiezen uit geld of een subdomein met flink kwat space :P nouja, als je intresse hebt, pm je me of voeg je me toe op msn: [email protected] . ook kan je me een pm sturen. bvd!
Misschien is het even verstandig iets duidelijker uit te leggen wat de opdracht is: welk phpnuke-achtig systeem heb je gedownload? En welke layout moet het in gegoten worden?
het script is e_107. de layout is zeer simpel, moeten miss wel een paar headers worden gemaakt :D .
is er echt helemaal niemand die wil helpen?
Misschien kan je jezelf het een en ander uitsparen door themes te gebruiken van http://www.e107styles.org/download.php. Of gebruik een FAQ of tutorial van die site om je eigen theme te maken...

Elwin

[Edit: Fixed hyperlink]
helaas lukt dat me dus niet, ik ben niet zo super goed in php ( beloning ligt tussen 30 en 40 euro)
Ik denk dat je er gewoon een beetje moeite voor moet doen. Als ik zo even zo'n bestand in kijk is het voornamelijk HTML. Dus dat moet wel lukken...

Elwin
het is helemaal niet voornamelijk html, het is juist alleen maar php
Doe normaal zeg.. Kijk dan eens goed.. het is alleen maar HTML wat in een paar variabelen is gezet..

En voor de rest is het gewoon een berg CSS.

Kijk anders eens in een FAQ.

Elwin
ik weet niet wat je nou allemaal zegt, maar weet jij precies WELK script ik van die site heb???? volgens mij niet, dat had ik namelijk niet gezegd

Reageren