ik gebruik include ene hoop om bijvoorbeeld menu onderdelen oid in mijn site te zetten. sinds ik met php5 werk doet het echter helemaal niks meer, alles wat ik include schittert door afwezigheid. include once werkt ook niet.
hoezo komt dit, en wat is eventueel een alternatief voor het gebruiken van include of require voor het inladen van site elementen?
het heeft echt iets met php5 te maken, want hoe ik het gebruik werkte het prima, sinds ik php5 heb geinstalleerd verschijnt er gewoon nada. of ik nu include, include once of require doe.
?
Onbekende gebruiker
14-02-2007 14:07
Dan is er iets mis met je configuratie, want ik gebruik ook PHP5 en gebruik veel de include functie en die werkt goed, zelfs perfect.
Hij doet dus gewoon.... niks
in dreamweaver doet ie het goed, als i khet geheel online gooi doet ie het, maar op mijn localhost include ie gewoon niet. Ik krijg ook geen errors ofzo.
ik heb het probleem al: mijn wampserver wil niet online!!
hi jzegt steeds server offline maar ik heb dat helemaal niet ingesteld en als ik restart doet doet hij het alsnog niet en er staat een sluiteltje ofzo in mijn wanp starbalk icoon :( :(