Ik zou van jullie eens graag willen weten op hoeveel jullie de waarde van mijn site http://www.elektronica-onderdelen.nl schatten?

Het gaat hierbij dan alleen om de waarde van de scripts en niet de domeinnaam, bezoekers enz.

De scripts bestaan in totaal uit zo'n 20.000 regels code en er zitten enkele honderden uren werk in (schat ik).
Het CMS is zeer uitgebreid, compleet met naleverings, facturatie en administratiesysteem.

Ik hoor het graag.
Dit domeinnaam/Deze website is verbonden aan het bedrijf. Dus is het geheel veel meer waard als alleen het design en script.
Voor het design zou ik zelf niet al te veel neertellen (€ 80,00), mede ook door de hoeveelheid tables.
Voor het script ligt het natuurlijk ook aan de backend maar toch al snel zo richting de € 250,00
Ik heb het vermoeden dat deze site wel boven de 500€ uit gaat komen hoor... gezien jou verhaaltje over het uitgebreide CMS...
Ziet er prima uit (ik houd van strak en simpel) De grijze kleur stoort mij totaal niet, dus ook daar heb ik weinig problemen mee (maar ik ben geen graficus, dus in hoeverre mijn mening telt).

Als het aansluit bij de behoeften van je klant is het 'ontbetaalbaar'.. anders is het 'waardeloos' ;) Wat iets kost (tijd/geld) zegt lang niet alles over hoeveel iets waard is.

Wat me verder opvalt:
Ik moet me registreren/inloggen voor ik m'n winkelwagen mag vullen e.d. waarschijnlijk is een login account ook nodig om dus te kunnen bestellen. Hiermee schep je een grote drepel voor je klanten.. Ik zou het moment van 'registreren' (mits dit ech noodzakelijk is) zo ver mogelijk naar 'achteren' in de workflow zien. Liefst op het punt waar je normaal je factuur/verzend gegevens controleerd om de bestelling te voltooien.

In de HTML output
- de metatags soms fouten; het > teken mist.
<meta name="Author" content="Wouter van Koppen"
- je gebruikt veel CSS code IN de html, is dat echt zo noodzakelijk?
- De http://www.elektronica-onderdelen.nl/admin/ bevat de admin login. Deze pagina lijkt iedereen te blokkeren die niet vanaf een bepaald IP adres komt.. kan dat kloppen? Zo ja, is dat in princiepe veilig! maar is dat ook echt wenselijk vraag ik mij dan af.. ff checken of ik er een weg omheen kan vinden :P

Pholeron schreef op 18.02.2007 13:39
Wat me verder opvalt:
Ik moet me registreren/inloggen voor ik m'n winkelwagen mag vullen e.d. waarschijnlijk is een login account ook nodig om dus te kunnen bestellen. Hiermee schep je een grote drepel voor je klanten.. Ik zou het moment van 'registreren' (mits dit ech noodzakelijk is) zo ver mogelijk naar 'achteren' in de workflow zien. Liefst op het punt waar je normaal je factuur/verzend gegevens controleerd om de bestelling te voltooien.
Dit is niet helemaal waar. Mijn vader is project manager voor een aantal grote webwinkels en uit onderzoek blijken mensen die gericht op zoek zijn naar producten en eigenlijk al zeker weten dat ze het hebben deze manier - eerst registeren - prettiger te vinden en dat het meer vertrouwen wekt.
Voor mensen die zomaar wat in het winkelmandje plempen wat ze leuk vinden en maar één ding van dat alles uiteindelijk bestellen vinden de werkwijze die jij beschrijft juist weer prettiger.

Reageren