Hey,

Op 12 maart lanceer ik mijn nieuwe site http://www.gladiatorgame.nl en is een gladiator versie op de maffia sites. Als je dit niet wilt vergeten meld je dan ff aan voor de reminder. Er wordt dan bij de lancering een mail naar je gestuurd om lid te worden en je krijgt dan ook extra functies. Dus meld je ff aan aub. Laat als je wilt ook ff een reactie over de layout achter want die is de basis van de game .

Paul
Eerste indruk is goed. Kan verder nog weinig zeggen.
pure reclame als k dit zo lees :P
en k vind die header iets te groot
Woooooooooooooh hoe heb je die header gemaakt :O?
Indrukwekend!
wat is er zo bijzonder aan die header is volgens mij niet eens zo heel moelijk te maken.. beetje achtergrond praatje zoeken.. eruit knippen (als dat nog niet gedaan is) en dan plakken.. bordertje eromhen brouwen en klaar
is dit een fout of ben ik gewoon fout:

onder de header staat:
'Gladiator Game, you will survive of die'

in de titel balk staat survive or die

Verder erg mooi, header indd wel erg groot en overheersend.
Normaal zou ik zeg gebruik geen zwart op je website maar hier vind ik het wel mooi

suc6 ermee
k wil nog ff zeggen dat als k jou was zou k de header dat poppentje met z'n bovenkant van z'n hoofd tegen de bovenkant zetten en dan gewoon die header dus verkleinen..
ik zelf heb namelijk een hekel aan scrollen en al helemaal als het alleen maar een header is die veel te groot is
Ik ben het volkomen met de mensen hierboven eens. Header iets te opvallend (lees: groot) en een fout in de tekst onder de header, die me bijna meteen opviel.

Verder ziet het er heel strak uit, ik ga me zeker even aanmelden voor de reminder!
Bedankt voor jullie reacties :D ik heb de typfout eruit gehaald maar ik zal nog wat photoshoppen met die header
Waarom nu niet vast lanceren?
ArendJan schreef op 16.02.2007 21:12
Waarom nu niet vast lanceren?

Omdat het nog niet (helemaal) af is?

Reageren