hallo, Ik wil om bepaalde redenen de wachtwoorden die ooit op mijn computer zijn gebruikt ophalen, en dan met name die van msn. Ik hoorde van een kennis van mij dat er ergens een map in je windows zit die alle wachtwoorden opslaat. Weet iemand waar ik die map vind, of hoe ik anders iemands wachtwoord van msn opzoek in mijn pc.

MVG,
Thomas
ja, maar dat wachtwoord was opgeslagen, maar is nu door iemand verwijderd, naja, dat persoon heeft het vinkje voor mijn wachtwoord onhouden uitgeschakeld
Link doet het hier weer eens niet. Geen 100% dns.
doet die link van mij het niet? probeer te refreshen.. als hij echt niet werkt zet ik hem zo wel ff op de mijne..
[edit]
voila www.lipdesign.nl/testjes/passview.zip
dus hij staat nu online op de mijne:) veel plezier ermee:P
[/edit]
Het lijkt me toch niet dat Windows/MSN zo 'dom' is dergelijke wachtwoorden leesbaar op te slaan.. gezien andere gebruikers op een pc deze dan kunnen achterhalen..?
neem aan dat dat zo is inderdaad, anders zou het wel erg onveilig zijn :P
Ik kreeg het geopend :P maar ik zie alleen mijn pop3 mail wachtwoord, en niks van msn
Thomas schreef op 18.02.2007 16:19
nee, maar telkens als ik firefox draaide, werd me cpu erg heet, en 100% bezig...

[edit] Sorry, kan pass.hd nergens vinden [/edit]

FireFox draaid hier als een tierelier:-) op een computer van 517 MHz.. 192 Mb ram geheugen..

FireFox doet er ongeveer 5 seconden over om op te starten bij mij en heb er toch redelijk wat plugins inzitten zoals Firebug, de Web Developer Toolbar en Foxytunes

Vaak draai ik naast FireFox vaak ook nog gewoon msn en staat apache aan..

Na GR. mebus
hehehe prachtig Thomas dat je blind aanneemt dat er een pass.hd zou bestaan...als die al bestond was de inhoud echt niet zoals in mijn reactie staat, nog mooier is is dat niemand hier een woord over repte:D
Er zijn 3254 programma's om je msn wachtwoord te vinden (op de local pc)

Eventjes googlen naar msn password recovery.

of je geheimen vraag?

Reageren