Vorige vraag:
Ik heb deze afbeelding: Afbeelding. (Ja... idd is van publisher, maar dat was een eis van 'de klant') Maar je ziet dat je op de randen van de golven heel goed de pixels ziet. Hoe kan ik dat oplossen (Ik heb het .psd document gewoon)? Of hoe kan ik het overnieuw maken? Want het lukt mij niet om mooie golfen te maken in Photoshop.

Misschien een beetje vaag, ik hoop dat jullie het begrijpen.

Het is me gelukt:

Dit is goed als background. Alleen nu kom ik op het volgende:
Ik vind de witte achtergrond niet echt mooi er bij. De kleuren va de golfen mag ik niet veranderen. Heeft iemand enig idee welke kleur ik de achtergrond zal doen?
Het is me gelukt:

Dit is goed als background. Alleen nu kom ik op het volgende:
Ik vind de witte achtergrond niet echt mooi er bij. De kleuren va de golfen mag ik niet veranderen. Heeft iemand enig idee welke kleur ik de achtergrond zal doen?
pak je toverstaf, selecteer het wittenblok, maak er een layer TADA!
Het is al een layer (gewoon als psd opgeslagen ;) ) Ik vroeg me alleen af of jullie nog een goede kleur wisten om daar voor te gebruiken. Ik zit al een tijdje te denken wat ik zal moeten doen. Het gaat dus om de kleur tussen de golfen (de achtergrond die tegen de tekst moet afsteken). De kleuren van de golfen mogen namelijk niet veranderd worden.

Reageren