Een tijdje terug had ik hier al een berichtje geplaatst over een website die ik moest maken voor een leraar. Ik heb de layout ongeveer af. Dus: Barst maar los!
Ja het werkt hier nu perfect, gefeliciteerd :) wat heb je nou veranderd dat hij het deed?
Groeten, Vincent.
Ik heb de tip van Robert gebruikt. De content heb ik eerst heel smal gemaakt, en toen deed hij het goed. Toen ben ik langzaam (in stapjes van 10 px) de div weer breder gaan maken totdat hij het niet meer deed. Toen heb ik uiteindelijk van 570px 540px gemaakt. :)
Mooi dat het nu overal werkt :) Ben wel benieuwd welke IE versie de personen waarbij het niet werkte gebruikten. Succes met je site in ieder geval Lotte!
*Vrijwel afbeeldingen zijn erg "vaag".
*Ik mis een welkomspraatje
*Kleuren zijn erg flets, de site oogt niet lekker fris en dat mag wel voor recepten
*Je hebt de schaduw volkomen verkeerd gebruikt, een schaduw kan mooi zijn, maar hier word het alleen maar lelijker.
*Het bovenste deel is duidelijk te zien op het onderste deel geplakt of andersom, links- en rechtbovenin zie je dat de aansluiting verkeerd is.
Al met al ben ik persoonlijk niet zo te spreken over je layout, het mag van mij wel wat frisser en fruitiger, wat meer kleur en een betere afwerking.