reageer-applicatie is nog niet online, daar komt verandering in. Voor de rest is de site gewoon af. Let ook even op fouten in andere browsers dan IE en Mozilla, daar wil ik graag meer over weten.
Ik zie in je css dat je de bedoeling had om de rechter kolom ook een lengte te geven van 100%. Dit heeft heeft niet gewerkt zo te zien.
Kijk eens op Alistapart.com > faux collumns
Verder vind ik het een tof ontwerp... je zou misschien nog een beetje moeten fine-tunen bij de weergave van je posts. Als je wat kleine details zou toepassen zul je een uitstraling krijgen die wat meer verzorgd lijkt.
aj.. ik kom op die website en het eerste wat ik zie is de allermooiste dame op de televisie:
Cameron Diaz
Verder erg leuke site! Weblogs intereseren bij geen ene bal maar design is mooi.. Die vrouw die over het veld rent lijkt wel wat op Paris ;) Mgoed! succes met je site :)
Volgens mij zit er een zware bug op die site als die er op komt :-( (sorry kvin ze niet schoon)
Layout is mooi en strak alleen ik zal er meer opzetten, bijvoorbeeld een contactpagina, profiel, archief. Nu is de site een beetje leeg/kaal maar wie weet veranderd dat nog wel
Veder ga door :-)