Met een aantal companen heb ik het idee opgevat om een popkwis in elkaar te draaien.
Dat gaat al lekker.
Nu zit ik met 1 probleem.
Ik heb reeds:
user systeem, om mee te doen.
quizzen...
enz.
Ik ben geen kei in php en heb de quiz zo goed en zo kwaad als het gaat in elkaar geplakt en geschreven. Omdat ik hier veel heb geleerd, leek het me leuk om te kijken hoe jullie een pokwis in elkaar zetten.

Ik ben nu zover dat ik een quiz aan kan maken, vragen erbij zet, vervolgens uitlees en weer in de datrabase stop, bij de oplossingen!
De goede antwoorden haal ik uit de vragen tabel, de oplossing zet ik er tegenover.

Nu ben ik op zoek naar een goede mogelijkheden om de scores bij te houden.

Voorbeeldquiz is te vinden op
http://www.jojosloft.nl/quiz

Wie helpt ons mee?
Nee, nog lang niet alles.
vooral mysql is veel slimmer dan ik dacht. ik ontdek veel.

en daarom ben ik hier.
Ik bedoel of je snapt waarmee we jou hebben geholpen :) Maar het is zo uitgebreid, dat ik durf te zeggen dat er niemand hier alles snapt of kent.
Kan iemand ook zijn form uploaden? Ik moet namelijk ook een quiz in elkaar zetten alleen snap juist wel hoe de php eruit moet komen te zien maar krijg maar geen correct form...alvast bedankt!
Dag Lieke,
Ik wil je verzoeken om voor jouw vraag een nieuw topic aan te maken, en geen bestaand topic van iemand anders (die hier al 13 jaar oud is) hiervoor te kapen. De kans acht ik klein dat iemand uit dit topic nog hierop zal reageren.

Om verwarring te voorkomen sluit ik dit oude topic.

Reageren