Zoals de titel al verraad, ben ik op zoek naar iemand die voor mij een site opstelling kan maken.
Voor mijn werk, zijn we gezamelijk op zoek naar een manier om werkzaamheden via een site te laten lopen.
Nu zag ik hier al een deel van de oplossing ijn de vorm van een gastenboek, en wel deze http://www.phphulp.nl/php/scripts/6/903/.
Een aantal dingen heb ik al voor mekaar, alleen zoals julie met PHP werken lukt mij niet.
Het gaat om een niet publiek deel van de site waar het voor gebruikt word.
Het is ook in eerste instantie een proef-opstelling.Als het niet wordt goed gekeurd, is alles weg.
Is er iemand die ik de concept kan voorleggen en dat ie dat dan maken kan?
Wat wil je precies?
wat betaald het? Het heet hier PHPHULP deze site is voor mensen die met php bezig zijn, maar er niet uitkomen. Dan kunnen we helpen. Maar als je hier toch je vraag wilt stellen om mensen te charteren, dan mag dat wel...
nogmaals, wat wil je precies, en wat betaald het?
Het idee is om zeg maar een uitbreiding te hebben op dat gastenboek in die link.
De bedoeling is om een pagina met een aantal formulieren te hebben, die worden ingevuld en bij verzending dat de ingevulde formulieren naar een antal email adressen gaan EN dat ze in dat/een gastenboek komen te staan zodat de collega's thuis de berichten kunnen nalezen.
Het geheel komt achter een inlog, het is alleen voor de werknemers.
Het publieke deel van de site, zal dan los staan van het inlog gedeelte.
- LOGIN -
- gastenboek
|- berichten
|- bericht schrijven
|- verwerking bericht -> plaatsen in gastenboek
-> email sturen met het nieuwe bericht naar mensen
^ als het zo zit, denk ik niet dat iemand dat gratis zal doen...
Vind het een beetje een "crappy" idee om hiervoor een gastenboek te nemen. Neem dan een inlog systeem en maak ik een mysql database bij waar je de berichten kan opvragen :)
Dat is het nou net, het is voor onszelf als onderdeel van het bedrijf.
Wij zijn een onderdeel van een zorginstelling en wilden de dingen digitaliseren omdat een aantal van de collega's de Word bestanden steeds om zeep kregen en omdat we rapportages naar locaties moeten sturen.
Nu doen we dat met het al oude papier, maar daar wordt niks mee gedaan.
Dat doen we nu voor Jan met zijn korte achternaam.
Aangezien dat degene die de papieren horen te krijgen, wel hun email lezen, moest het digitaal worden.
Opdat de collega's het thuis ook kunnen bijlezen als ze een weekje vrij zijn geweest, dat idee van het gastenboek.
Het gaat er nu om dat er eerst een algehele opzet is(zet ik tijdelijk op mijn eigen subdomein) en dat het dan door de leiding kan worden gekeurd.
Als het is goed gekeurd, moeten we zelf een domein aanvragen waar het dan op komt.