Wat gaan jullie vandaag doen?

Ik ga me heel erg verveelen denk ik, meschien een beetje aan me site werken en heb vanavond een verjaardag.

En jullie ?

Het is trouwens nog rustig hier, licht iedreen nog te slapen?

Groetjesss
Ik ga me waarschijnlijk net als jij vervelen. Maar ik ben wel wakker hoor ;)
Ik ga een solicitatie mail schrijven, wat brieven rondbrengen en nog ff voor school bezig. En uiteraard phpe enzo
ik heb net mijn vakantie achter de rug, nu het laatste weekend en dan weer naar school :( Dus ik ga denk ik vandaag nog veel computeren en php'en en alvast weer een beetje met school beginnen:@

btw ik ben pas net wakker geworden
Ik heb eindelijk vakantie, en heb nog heel wat websites te maken :P, ik hoef me dus niet te vervelen.
uhm net zoals de hele week ... nachtbrake en aan me site klooie en boos zijn omdat ik weer bijna naar school mot :/
Ik ga zo ubuntu installeren eindelijk:D Heb de 5 cd's zojuist binnen gekregen:p Levertijd zouw 4 tot 6 weken zijn maar ik heb ze al na 2 weken:D

Zo ik pleur windows eraf en linux mag voortaan mijn computer besturen:D

Verder begint mijn vakantie nu:) Dus ik heb lkkr een weekje vrij en me pa is weer terug in nederland dus daar ga denk ook nog wel wat mee doen:D

Na voorderest ook lkkr verder met m'n website en ragnarok spelen @ qRO

GR. mebus
ik ga me nu vervelen en nog wat saai huiswerk maken, en dan ga ik 's avonds naar een feestje.
Tja wat ga ik doen, ik heb nu vakantie en daar ga ik van genieten. Een paar mooie scrippies maken en een paar sites afronden en dan vind ik het wel weer leuk. Misschien ook nog een paar keer COD2 spelen oid. en vanaaf film kijken :)
Vandaag ben ik al naar de gitaarles geweest en heb ik wat voor school gewerkt.
Seffens lekker eten en dan naar de voetbal om een wedstrijdje te spelen. Vanavond waarschijnlijk nog wat aan mijn site werken en dan naar The inspector Lynley Mysteries op Canvas (BE) kijken ^^ !
Oke, leuk!

mijn vakantie is ook afgeloopen :l

Reageren