Beste reviewers,

ik ben al een tijdje bezig met een kamersite.. jaa alweer 1 :) maar maar het blijft een leuke hobby.

ik ben al een heel end heen met mijn site maar nog lang niet af.. er moet nog een admin pagina bij komen en je moet nog kunnen reageeren en het uitgebreid zoeken moet nog gemaakt worden.

ik zou graag wat reacties willen krijgen over de layout (btw moet nog even een mooi topbanner fixxen) en de handelbaarheid en de veiligheid.. ik probeer het iig zo makkelijk mogenlijk te maken voor de gebruiker.

ook het inlog systeem heb ik zelf inelkaar gepruts eigenlijk voor mijn eerste keer niet gek en veilig genoeg .. denk ik.

het enige aan veiligheid dat ik nog wil toevoegen is een Captcha bij het inloggen.
maar voor de rest ben ik op de goede weg...
teminsten dat denk ik dan

gr kima

woops link is [url]http://www.gratiskamerverhuur.nl/[url]
Wat details:

Maak de selectboxen aan de linkerkant even breed

Haal de witte streep boven "mijn profiel" weg, onder de header bedoel ik, geld voor links en rechts

Bij het rechtse blokje met "recente kamers" ietwat padding toevoegen (of iets dergelijks) zodat de teksten wat verder van de rand staan.
lollig.. maar wat houd een 'kamer site' precies in??
en klopt het dat je zoekfunctie niet werkt??
@Gamer13
ja dat klopt maar ik hebm wat naar mijn idee aangepast.. het is gewoon vette temp.
eehh paars roze...

@Baarr
alleen het witte lijntje is nog nie weg maar dat is ook neit storend eigenlijk. iig bedankt

@leroy
klopt alles werkt nog niet ik ben alleen met de design bezig.. ik heb het al wel klaar maar jah moet wel een beetje netjes uitzien.
Ik vind dit eerder een natuurtemplate; niet echt een kamersite. Tenzij je de header nog gaat veranderen.
Dat paarse achtergrond van Mijn profiel etc. past gewoon niet bij het geheel. Het geheel is grijs/groen/blauwsig en dan ineens paars.
Ook zou ik nog wat extra's toevoegen wat het meer 'aantrekkelijk' maakt. Ik weet het zelf niet wat je zou kunnen toevoegen, maar ik zou niet langer dan 2 minuten op die site willen zijn.

Ik hoop dat je wat hebt aan dit commentaar...
hmm okj .. maar paars... in welke browser is dat.. want ik zie het nie in ie en firefox

banner is in de aanbouw ghe

Reageren