Beste reviewers,

ik ben al een tijdje bezig met een kamersite.. jaa alweer 1 :) maar maar het blijft een leuke hobby.

ik ben al een heel end heen met mijn site maar nog lang niet af.. er moet nog een admin pagina bij komen en je moet nog kunnen reageeren en het uitgebreid zoeken moet nog gemaakt worden.

ik zou graag wat reacties willen krijgen over de layout (btw moet nog even een mooi topbanner fixxen) en de handelbaarheid en de veiligheid.. ik probeer het iig zo makkelijk mogenlijk te maken voor de gebruiker.

ook het inlog systeem heb ik zelf inelkaar gepruts eigenlijk voor mijn eerste keer niet gek en veilig genoeg .. denk ik.

het enige aan veiligheid dat ik nog wil toevoegen is een Captcha bij het inloggen.
maar voor de rest ben ik op de goede weg...
teminsten dat denk ik dan

gr kima

woops link is [url]http://www.gratiskamerverhuur.nl/[url]
Ik vind het erg grijs.. en de copyright kan ik niet lezen..
Voor de rest leuk gemaakt =]
Ik vind het adres en plaatsnaam eigenlijk een beetje te groot (teveel eruit springen, vet drukken is genoeg denk ik).

als ik op bekijk details klik krijg ik een lege pagina?

Ik mis trouwens een menu, ik kan niet terugkeren naar je homepage bijv.

ook staat er een typo op je frontpage. reageeren.
Wat mij als eerste opvalt is dat de site niet uilokt hem eens lekker te gaan bekijken hij komt mij erg saai over...

verder is de indeling wel aardig..
Mooi gedaan, maar nogal grijs. Hij nodigt niet echt uit, vind ik. Maar dat kan persoonlijk zijn. Persoonlijk zou ik ook de achtergrondfoto laten vallen, niet echt mooi.

Voor de rest ziet het er wel goed uit ;-) .
hmm okj ik zal eens zien of ik er wat meer kleur in krijg... ik denk dat dat al beter gaat ogen..
Server is down...
Eris schreef op 07.04.2007 08:05
Server is down...

Bij mij doet die nieuwe link het gewoon hoor.

Ik vind deze layout trouwens mooi :) Lekker vrolijk, toch rustig. Alleen vind ik het jammer dat die grijze vakken (Mijn profiel, kamer zoeken en plaatsen) niet afsluiten. Ze stoppen ineens, en dan gaan ze weer verder.
@eris jaa de server was eff down van 6tot half9..

@lotte ik heb er nog eff een achtergrond naar het linker er rechter menu gegeven zodat het wat beter overvloeid.. lijkt mij..
Ik vond deze template ook erg mooi toen ik hem zag op styleshout.com. Hoewel de site down is, heb ik hem wel nog op de harde schijf staan... Dus als iemand enig bewijs nodig heeft, call me ^^.

Maar ik moet toegeven, erg mooie template. En volgende keer ff Design by styleshout eronder zetten, oke?

EDIT:
Toch nog een beetje comments:
Je veranderingen zijn niet echt mooi. Dat paars/roze past niet echt bij het geheel vind ik.

Reageren