Hey allemaal ,
heb nu even mijn site in elkaar geflanst en binnenkort ga ik hem nog meer uitbreiden D.m.v Php etc.
maar het begin is er nu al dusja :)
hier is hij :)
[quote='Jurgen schreef op 27.02.2007 13:58']zet altijd iets in je main dir! ik kon net je connect.php dowloaden. 5 sec later wassie weg! dus let daar goed op!
En wat heb jij er aan als je zijn connect.php kan downloaden? Net of je dan de PHP te zien krijgt.. Zolang je maar niet via FTP kan binnenwandelen... [/quote]
Ik zag zijn root staan dus ik zou right-click > opslaan als kunnen doen.
Ik denk dat het beter is als je de hele boel centreert. Ook vind ik de achtergrond van het menu niet echt bij de rest van je site passen. En waarom staat er '5x' in je header? Ken het spel niet, zal wel iets met inzoomen ofzo te maken hebben, maar ik denk dat je dat beter ff kunt wegphotoshoppen...
Het niveau van de site reviews is wel erg triest te noemen in deze dagen. Bas moet nodig eens wat regeltjes ervoor maken, zoals:
- Vraag pas om een Site Review als de site volledig werkt en af is. - Als men een Site Review plaats vraag je om commentaar, dus ga hier goed mee om.. - Vermijd offtopic geblaat, hiervoor hebben ze een heel mooi programma genaamd: Windows Live.